Siz onları yanlış anladınız-aldattığını sandınız.Onlara ağlayarak vurmaya başladınız.
S.Coups:SAKİN OL!(Kolunuzu tutar.)Ne olduğunu söyle bana!
Sen:Se-sen beni aldattı-hıçkırık-tın
S.Coups:Aptalsın.(sizi göğsüne çeker)Daha bana bile sormadan beni böyle suçlama (adın)
Jeonghan:Meleğim nereden duydun huh?!Ben seni kendimden çok severken neden senden başka birine bakayım?
Joshua:Bana güvenmemen beni kırdı (adın) neden ilk bana sormadın?Nasılda inandın benim seni aldattığıma hemen.
Jun:DEMEK ALDATTIM HA?!SEN SALAK MISIN?!SENİN ÖLÜMÜNÜ DÜŞÜNMEK BİLE BENİ ÖLDÜRÜYORKEN SENİ NASIL BAŞKA BİRİYLE ALDATABİLİRİM!
Woozi:(Aniden taş kesilir.)Ne.Dedin.Sen?
Hoshi:(sizin ciddiyetiniz O'nun gözlerini doldurur.)Saçmalama (adın) seni çok seviyorum senden başka hiçbir kıza bakmam.(size sarılır)Annem dışında.
Wonwoo:gerçekten bazen tam bir gerizekalı olduğunu düşünüyorum.KIZIM BEN SANA AŞIĞIM ANLA ARTIK!
Dokyum(DK):Sana da bana da asla öyle bir azap çektirmem aşkım yemin ediyorum.
The8:(ellerinizi tutar.)İkimizede yapma sevgilim.Lütfen...Bizi yıpratıyorsun.
Mingyu:(sizi omzuna alır.)Daha fazla saçmalamada bu aptallığı kimden öğrendiysen O'nun ağzına sıçayım.
Seungkwan:Noluyo-Ah acıtıy-(adın)! (Kaçar.)
Vernon:Hadi ya ineklerde balayında zaten,salak mısın sen!Sen.benimsin bende seninim anlasan artık güzel şeyler olucak.
Dino:Aldatılmış dul karılar gibi davranma ve bana vurup durma!Bana güvenmiyor musun?!
Say the name!SEVENTEEN