Cobor la bucatarie si acolo o vad pe mama si pe Rares facand sex. Am ramas putin socata. Am urcat inapoi la mine in camera.Vali se uita la mine cam ciudat.
-Ce s-a intamplat?
-Nimic!
-De ce nu ai mai facut floricele?
-Mi-am adus aminte ca am seminte!
-Ok!
Imi suna telefonul. Pe ecran scria Blondu'. Raspund:
-Buna!
-Buna Deea !
-De ce m-ai sunat?
-In loc sa ma iei si pe mine cu buna, ce faci si dastea tu ma iei cu ce vrei?!
-Chiar nu am timp de tine!
-Da ce trebuie sa ai tu timp de mine?
-Da!
-Atunci de ce mi-ai mai raspuns?
-Ca sa nu spui ca sunt nesimtita sau ceva gen.
-Aha! Nu spuneam ca esti nesimtita, ziceam doar ca ai treaba sau ceva gen. Incepe sa rada.
-Sti ce, chiar nu am chef de mistourile tale.
-Aha!
Si inchide.
-Ce vroia?
-Sa vada ce fac !
-Sigur?
-Da! Hai sa dam drumul la film.
-Du-te in pat si dau eu drumul.
-Stai ca ne uitam pe laptop!
-OK!
Incepe filmul. Peste 20 de minute o aud pe mama cum ma striga.
-Aniela, a venit cineva sa te viziteze!
-Spunei sa urce sus oricine a venit.
Mama nu mai spune nimic. Oare cine o fi la ora asta? Ce o vrea de la mine ? Poate o fi Alina sau Simona! Bate cineva la usa. Intra si il vad pe Blondu cu un buchet de trandafiri in mana si o ciocolata milka cu oreo. Raman blocata. Vali il analizeaza pe Blondu din cap pana in picoare. Vali se ridica in picioare si se duce spre el. Blondu se uita in ochii mei. Nu spun nimic. Vali rupe tacerea.
-Ce cauti aici?
-Tu ce cauti aici la ora asta?
-Pai am venit sa imi cer scuze pentru azi.
-Ce i-ai facut?
-Nu te intereseaza!
-Ba da! Eu azi am stat cu ea. Eu i-am fost aproape cand tu erai cu fufele tale!
-Bai tu nu le faci pe Miranda, Sofia si Christiana! Ai inteles?
-De ce ma?
-Ca asa vreau eu!
-Si daca nu vreau ?
-Te bat!
-Tu sa ma bati pe mine? Hahahahahahaha!
-Da!
-Aniela, trebuie sa iti spun ceva !
Ma uit la Blondu apoi la Vali.
-CE ?
-Pai azi in ultima pauza am facut o intelegere cu prietenele tale. Daca voi strangeti mai multi baieti decat noi, aveti voie ca voi sa ne faceti ce vreti. ORICE! Timp de 2 luni. Si noi trebuie sa strangem fete. Daca voi ne cadeti in pat noua noi castigam, dar daca noi va cadem in patul votru voi castigati. E simplu. Si apropo nici nu aveti voie sa fiti cu noi. Doar sa fim prieteni si cam atat. Daca noi castigam va f***m noi pe voi ! Daca suntem la egalitate mergem in club toti.
-Uau ! Nu am stiut ! Si Vali de ce nu mi-ai spus?
-Ca nu am vrut!
Ii trag o palma peste fata cat pot eu de tare. Cand isi revine imi trage si el 2 palme peste fata. Blondu ii da un picior in genunchi. Vali cade. Eu ma enervez si incep sa plang. Blondu ma ia in brate si imi spune cu o voce calda: Totul o sa fie bine.