Sa va povestesc relatia dintre frumoasa Lexy si David.
Lexy si David s-au cunoscut la liceu. David are in prezent 20 de ani. A fot in acelas liceu in care e si Aniela. Ani si Lexy se duceau la David in fiecare pauza. Din diferite motive.
Cei doi sunt perfecti impreuna. Prea perfecti. Stiti cum se spune: Cand ceva e prea perfect nu e de bine. E la ei nu e asa. Cei doi sunt impreuna de 3 luni si relatia lor merge farte bine.
Acum sa va spun adevaratul motiv, de ce David nu vroia sa afle ca e cu Lexy: Lexy i-a jurat Anielei ca nu v-a fi cu fratele ei niciodata, iar Ani i-a promis ca nici ea nu va fi cu Vlad(fratele acesteia). Ati inteles?! Cam asta este relatia.
Dar sa va zic un secret: David nu o iubeste pe Lexy, dar Lexy il iubeste. David sta cu ea nu pentru pozitia ei sociala(nu ca ar fi foarte bogata), dar o intelegere intre David si Daniel(un prieten al lui Lexy, doar PRIETENI) nu se poate duce de rapa. Asa ca....... trebuie sa o duca pana la capat. Vrea nu vrea.......E cam obligat. Asta e!
In capitoulu urmator o sa aflati ca Lexy si Aniela sunt mai mult decat colege, sunt chiar foarte bune prietene sau paote NU! Si un lucru sigur va spun: Lexy va afla de intelegerea lui David cu Dani si papa relatie intre ei doi. Cine ia spus asta o sa aflati chiar voi.........
Capitol cam scurt dar asta e! Am descris relatia intre cei 2 prieteni.