-Pentru ca.......Nu stiu!
-Esti dusa!
-Pai ma cu cine semana! Corect?
-Mda!
Aud ceasul cum suna. Nu cred era deja ora 6:45. Nu imi venea sa cred. Nu dormisem nici macar o ora.
-Lexy, trebiue sa ne pregatim pentru scoal!
-Pe bune?
-Da!
-Nu am dormit! Si mi-e somn!
-Si mie! Azi iesim la 15:00
-Da, stiu e marti!
Alege-ti ceva din dulapul meu! Eu ma duc sa pregatesc ceva de mancare!
-OK!
Cobor. La bucatrie era lumina stinsa. Era liniste, deci mama nu se trezise. Mai binr ! Nu vreu sa o aud cum imi tine morala asa de dimineata. Aprind lumina. Deschid frigiderul si iau margarina, salam, lapte si branza topita. Imi incalzesc laptele. Fac vreo 10 sandwich, iau 2 cani, hazarul si cacaoa . Sting lumina. Ma duc la mine in camera. O vad pe Lexy imbracata cu o roche neagra destul de scurta si mulata, o pereche de cizme negre cu toc, iar parul il avea prins intr-o coada. Era superba. Incepem sa mancam. Dupa ce mancam stau vreo 3 minute in fata sifonierului. Lexy ma trage de mana.Ma intorc, iar pe pat era o roche neagra simpla, mulata si lunga pana la genunci sau chiar mai sus. Langa pat era o pereche de getute negre cu putin toc.
-Asa o sa ma imbrac azi la scoala?
-Da, draguta mea!
-Dar nu e stilul meu!
-O sa fie!
-Bine!
Ma imbrac cu ce imi pregatise scumpa mea prietena. Cand ma uit in oglinda raman putin socata. Mi se parea putin UAU!
-Mai am sa te machez!
-Poftim?
-Aha! Stai jos!
Ma asez pe pat. Incepe sa ma macheze. Dupa putin timp imi da oglinda. Eram data cu putin fond de ten, rimel, pudra, luciu de buze si gata. Ma facuse si la par. Parul meu imi atingea umarul. M-am uitat din nou in oglinda si UAU!
-Esti gata? Ma intreaba Lexy.
-Da!
Coboram. In bucatarie era Blondu, Vali, David si un baiat care nu il mai vazusem niciodata. Cred ca era prieten cu David, dar era foarte dragut. Ma duc si il pup pe David pe obraz si plecam.
*** Vali povesteste***
Cand am vazut-o asa cum nu o mai vazusem de foarte mult timp. Era UAU! Si cand i-a zambit lui Razvan .........Uau! Ce pacat ca m-am bagat in aceasta intelegere! Si daca ii spuneam eu de ea, poate ma pupa si pe mine pe obraz! POATE! Voi face in asa fel incat sa se indragosteasca de mine! Si dupa o sa fiu cu ea........