Ajung acasă. Deschid uşa. Il vad in bucatarie pe David , Vali si Lexy.
-Bună Any! Ce faci? Ma întreabă Vali.
Nu îi raspund . Intru in bucatarie si un zâmbet imi apare pe faţa.
-Bună copii!
-Hey! Imi raspunde David si Lexy.
-Vreau sa ma joc si eu Remi!
-Ok! Ia in loc. Spune David.
Ma asez pe locul de langa Vali pentru că era singurul loc liber . Am început sa ne jucam.
Dupa 2 ore de jucat in continuu, de vorbit prosti , de rasete si batai am ajuns la un punctaj bun:
Lexy -549
David-700
Vali-543
Eu- 600
E bine ca nu ne-am jucat pe bani ca ne ardea fratimiu de ne lua batu. Rămâneam fara bani. Vroiam sa uit tot ce s-a intamplat azi când m-am dus la a XI-a B. .....Si pot spune ca am reuşit.
-Vezi ca mama nu vine in seara asta.
-De unde sti?
-De la ea.
-Cand a plecat eram acasă . A intrat peste noi in camera .
Am început sa rad.
-Ok.Ce propui?
-Nimic.Si isi da ochii peste cap. Vezi ca vin niste prieteni . Adauga repede.
-Ok! Cati?
-5. De ce?
-Si la mine vin 3.
-Cine sunt? ii cunosc? Sunt mai mari ca tine?
-Da ii cunosti pe 2 din 3. Si lasa-ma cu intrebari dastea.
Ma ridic de pe scaun si ma duc la mine in camera.Imi iau telu si vad 3 mesaje si 5 apeluri:3 de la Simona si 2 de la Alina.
Mesajele erau de la Mihnea:
ce faci? Esti bine?
De ce nu vb cu mine?
Esti ok?
Eu ii dau un mesaj scurt la toti 3:
Hai la mine.La ora 8:30 esti la mine.Pup.
Mihnea ma suna:
-Buna pui! Pentru ce sa vin la tine?
-Petrecere.Vi?
-Da! Ma imbrac si vin!
-OK! Ne vedem!
Inchid la Mihnea si ma duc sa imi fac un dus. Ies din baie si ma duc in fata sifonierului. Ma holbez la el si pana la urma imi iau o pereche de blugi lungii, verzi, un plovar galben simplu, o pereche de gete grena si imi prind parul intr-o coada de cal si gata.
Cobor si aud ca cineva bate la usa. Ma duc si deschid. Purta o pereche de blugi negri, conversi verzi si un tricou galben care ii punea corpul bine lucrat in evidenta, iar peste tricou avea o geaca neagra, de piele. Cand m-am uitat la fata lui era chiar ........