Ajungem la scoala. Intra pe poarta, prima Simona, urmata de Alina apoi eu. Ma uitam dupa boboci. Sa vad ce bunaciuni au mai venit.Eu sunt a 12-a B si vad ca a venit cineva nou la cei de la a 12-a A. O intreb pe Simona:
-Cine este baiatul acela blond?
-Ala blond cu ochii albastri?
-Nu! Ala carae sta langa el.
-A ala e Vali ! Nu il sti?
-Nu!
-Face italiana cu tine!
-Pe bune?
-Da!
-Nu am fost atenta!
-Faci italiana cu el de 3 ani. Anul asta faci 4.
-Si ce?
-Totusi!
-Asta e!
-Uite cine vine sprea noi!
-Cine?
Cineva ma atinge pe umar. Ma intorc si il vad chiar pe Vali uitandu-se la mine. Ma inrosesc la fata si el inceraca sa ma ia de mana. Eu nici macar nu stiam ca face italiana cu mine. Hai ca asta e tare.....
-Aniela, stai cu mine in banaca azi?
-Poftim?
-Azi avem italiana, si vroiam sa te intreb daca vrei sa stai cu mine...Deci?
Frate, baiatu asta nu m-a bagat 3 ani in seama . Ce vrea baiatul asta de la mine ? Dar nu conteaza tot e dragut. Cu ochii aia caprui spre verzi, parul blondut..... Simt ca ma topesc. Ce ma fac? Acum inteleg ce simte Alina pentru fratimiu. UAU . Nu mi s-a intamplat nicioadata sa imi placa de un baiat de la clasa paralela. Mi-a dat sentimentele peste cap. NU SE POATE ASA CEVA! E IMPOSIBIL!
-Deci?
-Mda ! De ce nu?
-Ok ! S-a facut! Tu, Eu la italiana! Eu trebuie sa plec daca e ne vedem la italiana!
-Bine!
Vali pleaca .
-Cineva te place! Spune Alina.
-Nu ma intereseaza pe mine! Sti foarte bine cum sunt eu!
-Aniela, draga te-ai facut stacojie la fata!
-Nu e adevarat! Hai ca s-a sunat! Ce ora ai?
-Engleza. TU?
-Italiana....
-OK! Ne vedem in pauza ! Succes cu Vali! Poate iese ceva!
-Mda! Poate! Pa!
-Pa!