Am intrat in Mc si vad o coada infernala. Ma pun la coada si ma gandesc ce sa imi cumpar. 10 minute mai tarziu vine si randul meu (in sfarsit ).
-Ce doriti? Ma intreaba o femeie in varsta de vreo 30 de ani.
-Vreau si eu un Mc puisor, o portie de cartofi prajiti, un sos dulce acrisor, doua inghetate Mc Flury si 2 sucuri Coca Cola.
-Ok! CCpomanda te costa 40 de lei!
-OK! Poftim!
-Uitati comanda!
-Multumesc! O seara placuta !
Si plec. STAI! Am uitat de Blondu. Ma uit dupa el si nu il vad. Ma pun la o masa si incep sa mamanac.
O vad pe Lexy intrand in Mc. Dupa ce isi comanda, aluneca si cade. Ma duc repede sa o ajut. Ajung langa ea si imi spune:
-De ce tocmai tu ai venit sa ma ajuti?
-Pentru ca tu tot prietena mea ramai. Orice s-ar intampla.
-Ok! Si multumesc!
Ne ducem la masa si incepem sa mancam si sa ne mai povestim si noi ca fetele.
***Lexy povesteste. ***
Cand am cazut, am crezut ca persoana care v-a rade de mine cel mai tare v-a fi Aniela, dar m-am inselat total. In afara de ea nimeni nu a venit sa ma ajute. Daca dusmanaca mea m-a ajutat, atunci prietenii te lasa sa mori ? Sau cum ca nu mai inteleg nimic.
Mi-as dori ca eu si Aniela sa fim din nou prietene. Dar intrebarea de baza este: EA VREA SA NE IMPACAM? Sa speram ca vrea. Speranta moare ultima.
Cand m-a invitat sa stau cu ea la masa nu mi-a venit sa cred si plus de asta am mai si ras si ne-am povestit tot feleul de lucruri ciudate. La fel ca pe vremuri. Imi este dor de acele vremuri. Si nu vreau sa mai imi fie dor de ele.
***Aniela povesteste***
Imi vreau directionera inapoi!!!!!! Vreau sa ne impacam?
Dar ea o vrea oare?
Aceasta intrebare le framanta pe ambele fete. Nici una nu avea tupeu sa o intrebe pe cealalta daca vrea sa se impace cu ea. Offfffffff.... CURAJUL ASTA! Cele doua fete rad, mananca, fac glume si cel mai important lucru: Pana la urma se impaca.
-Lexy, vrei sa dormi la mine astazi?
-Da, de ce nu?! Eu zic mai bine sa ne grabim pentru ca maine e o zi luuuunga!
-OK! La ce dam test?
-Pai la mate si la geografie!
-Ma omoara geografia asta!
-Mie imi spui!?
Cele doua fete pleaca de la Mc.
Aniela a uitat complet de Blondu. Saracu. Maine la scoala nu v-a vorbi cu ea. Asta este! Cel mai important lucru este ca s-a impacat cu o nebuna la fel ca si ea, LEXY.