Sensiz yanmam için kibrit gerekmedi.yazdığım hikayelerde ben başrol sen hikayem oldun. Konu başlıklarına bakma.
Herkesin çok istediği ama naparsa yapsın affedemeyeceği biri olmuştur. Sen artik naparsan yap affetsem bile eskisi gibi olmayacağız.
Affettim dese dilim yüreğim yalancı çıkaracak.
Oysaki gelmeden önce gelmen için çok dualar etmiştim.Şimdi sana bir annenin karnındaki bebeği kadar yakın olup ,hesap bile sormayi birak hal hatır soramaz hale geldim.Bırak sana dokunmayı göz göze gelemez oldum.
Gözlerimi kaçırıyorum diye seni unuttum sanmışsın,halbuki ben sana bakıp gözlerine yeniden yenilmekten korktum.Sen çok büyük ve güçlü bir savaşcısın seni yenmek zorken yenilmek bir o kadar kolay.Bir özür dilemen değil bir gülüşün bile affetmeme yeter.Yüz yüze konuşamadık uzun zamandır.Özrünü mesajla dilemişsin.
Yeter artik bir öpücük kondur sensiz gözyaşlarından pas tutmuş kanayan yüreğime bir pansuman yap.Yaram aciyor diyen hasta için çekip gitme.
Sensiz öyle eksik olmuşum ki bir bebek gibi ayakta duramayışım.Herkes başka biri mi yok bulursun diyor.Bunu söyleyen tüm dostlarıma o bambaşka biriydi onsuz ben bir boşluğum.Eğer imkan varsa bizi o hata anına ışınlayın ya ben kendi hatami düzelteyim ,yada onları hata yapmaktan kurtarayım.
Sen benim en anlamlı ,en olmayacak duam ölümden sonra ötesi olmazya Iste o duraktaki kaçırdığım son arabam.En kaz altindaki bir yaralının veya asker annesinin ettiği en içten duamsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Hayatı
Teen Fictionaşk yuz yıllardır anlatıldı. Adında şarkılar ,romanlar,şiirler yazıldı. Birde benden okumanızı istedim.Acemi genç bir kizdan yaşadıklarini anlatmayi beceremeyip yazan bir kizdan okuyun istedim hepsi bu.