Uzak bir yer dediğimiz yer neresidir? Yaşantıdan kaçılmaz ki uzakta da yaşıyacaksın.Unutmayacaksın.Kaçmak en kolay zor olan var olanları unutmamaya çalışmaktır.
Çünkü giden unutmaya odaklıdır.Kalan ise aynı şeylerin tekrar olacağına inanarak unutmadan bekler.Beklentiler üzer.Uzakta unutmak kolay derler.Göz görmeyince gönül unutur derler.Her gün görüştüğün ayrılıklar nolacak? Unutmak isteyen iki taraf olsa da hayat unuttrmuyorsa ,unutmazsın.
Ben ne bekleyenim nede uzakta olan.Ben unutmak istemeyen ve seni hep gören biriyim. Sen kendin unutturdun kendini soğuttun beni.Bir insan bir insandan nasıl soğur? Beklentileri yok ederek. Ben seni gözümde çok büyütmüşüm ,bu nedenle büyüktür aşkım. Yaptıklarını görüyorum ,söylediklerini duyuyorum.Öncelerde inanmazken şimdi tereddüt etmeden inanıyorum. Sen kötü biri değilsin çünkü sen artık benim için biri değilsin yanlızca kötüsün. Aklında ne var bilmiyorum.Ben sana aşık olduğumda sevinmiştim.Canım acımadan aşık oldum diye meğerse ince bir buz üstündeymişiz ve buzun altı dikenlerle doluymuş ,sen giderken buzu kırıp gittin .Yanlızca buzu değil.Beni kırıp gittin.Kalbimi kırıp gittin.Heveslerimi kırıp gittin. Ben senden sonra dikenlerin içine düştüm. Canım ilk çok yandı ama bir süre sonra geçti.Daha fazla canım acımasın diye mi? Sen gelip beni kurtarırsın diye mi bilmem ama bir müddet aynı yerde seni bekledim. Baktım gelmiyorsun ve bu acı durarak geçmeyecek .Kalkıp dikenlere basa basa çıktım düze,tam düze çıktım .Sen geldin söylesene şimdi seni dikenlere iten birine güvenebilir misin? Ben güvenemem.
Şimdi roller değişti. Ben dikenlerimi çıkarmaya gidiyorum.Henüz izleri dahi geçmedi onları geçirmeye gidiyorum. Dikenli yollardan gocunmadan geçtim.Düz yolda beni tutabileceğini sanmıyorum. Sen bekle burası yakışmış sana .Yanındakiler hayli memnun etmiş seni. He unutmadan ben sana iyilik yapayım gelmicemi haber vereyim sen geleceğim diye bekleme beni. Kıyamam çünkü ben benim yüzünden üzülmene ,başka kim üzerse üzsün seni ama bana üzülme. Ben hiçbirşeyi kırmayı sevmem.Ne seni ne de sana ait olan bişeyi kırmamalıyım.
Ben gidiyorum şimdi ,ağır giderim beni bilirsin hızlı gelirsen dikenli yoldan gel biraz acıtıyor ama birlikte yürürüz.
Gel desen gelemem ama seninle birlikte yürürüm. Yeterince durdum. Kendimi bengünün yaralı şarkısı arka fonda yaşıyor gibi hissettikten bir müddet sonra ona bakarken arka fonda öyle bir baktı yüzüme giderken yaralı yaralı, ben ömrümde bu kadar yıkılmamıştım. o an aşk öyle bir tutuşturuyor adamı .Ben dünyaya sıkışmamıştım.Ben kimseye böyle yakışmamıştım.
Veda bile edemedim.
Hoş oda bana etmemişti.Belki karşılaşacağımızı biliyordur.Ben artık hazırdım.
Herşeyimle aklım ,bedenim,kalbim burayız yoklama tamam gidiyoruz.
Uzaklara gidiyoruz.
Unutmaya değil beklemeye gidiyoruz.O dikenli yollara dayanıp gelecek mi diye gidiyoruz.Umarım gelirsin .Fazla bekletme unutmak için gencim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Hayatı
Подростковая литератураaşk yuz yıllardır anlatıldı. Adında şarkılar ,romanlar,şiirler yazıldı. Birde benden okumanızı istedim.Acemi genç bir kizdan yaşadıklarini anlatmayi beceremeyip yazan bir kizdan okuyun istedim hepsi bu.