Bence her müzik güzeldir. Ruh haline göre o anki güzellik değişir. Yeniliklere açık bir insanım.
Çok ilginç bir müzik kulağım var. Bu yüzden her tarz müzik dinlerim ama genelde depresif bir ruh halim var. Böyle zamanlarda hep rap dinlerim depresyona birebirdir .
Şimdi bir çok okur bu sölediğime katılmayacak ama bir söylenene göre müziğin sözlerine ne kadar dikkat ederseniz o kadar mutsuzsunuz demektir.
Rapte ritimden çok sözler önemlidir .O kadar çok söz söylenir ki üç dört dakikaya sığdırıp bir şarkı yapmak için hızlıca sözlerler. Ben o üç dakika içinde o hayatı yaşıyorum. O sözler içime işliyor.
Bence en anlamlı ritmi bozuk şarkılar .Şimdi siz yine neden rapi anlattın hepimiz rapin ne olduğunu biliyoruz diceksiniz. Yanılıyorsunuz .
Rap bilinmez .Yani demek istediğim rapı yazan ve söyleyenden başka kimse bilemez.Bir söz bir sürü anlam yükler cümlede mesela ben küçükken hayalet sevgilim şarkısını gerçekten hayalet olan birine söylendiğini düşünürdüm.Oysaki sevgilisine düş kurması söyleniyor.Şimdi aşağıdaki canfeza-gel şarkısının sözlerinin bir kısmına bakın.
Seninle alıp veremediğim yok ,verip alamadığım var .Üzülüyorum verdiklerim işe yaramadığında ,sitemim yürümekten değil bir yere varamadığımdan. Yanlızım temelli kendi kalabalığımda. İnsan bazen hayvan gibi yalnız hissediyor. Gönlüm mutluluktan yüzde bir hissesi yok. O kadar içine kapanmış ki kalbim iç sesi var ,hiç sesi yok.O kadar açılmış ki gözlerim boğulmuşum, bir tane sen öldürüp dokuz doğurmuşum .Canıma sıktığından beri düşünüyorum. Kaç ömür geçtiğinde soğur kurşunum. Hepiniz bu trene bineceksiniz en müsait yerde de ineceksiniz ,sonrasını yayan gideceksiniz siz benim neden sevdiğimi nereden bileceksiniz .Gözümün nurusun ,közümün harı zor edecek gibiyim bu baharı .Aramızdaki her neyse rastlantı ,sen yatağıma gelen sabah kahvaltım ,sen yüzümü sildiğim havlu, gönül evinde avlu, yuvamda ki yavru, silahımdaki namlu.Sıcak bu yazda kavurur gel gözlerimin yeşillerinde kamp kur.
Bir insan sevdiğini güzel anlatır.Ben bu adamın anlattığına güzel dersem ayıp olur.Ben yaşanmamış duyguları yaşatan her şeye hayranım.Bu bir rap değil.Rap derseniz ayıp olur.Bu çok sevmiş ama gel diyemeyen birinin ,kısacık bir gel diyemeyip gelsin diye yazdığı şarkıdır.Yüreğindekilerin en saf halidir.Bu şarkının en güzel kısmıda burasıdır .
Sana gel diyorum ,sana gelmiyorum. Unuttum zamanla sana gelen o yolu san
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Hayatı
Genç Kurguaşk yuz yıllardır anlatıldı. Adında şarkılar ,romanlar,şiirler yazıldı. Birde benden okumanızı istedim.Acemi genç bir kizdan yaşadıklarini anlatmayi beceremeyip yazan bir kizdan okuyun istedim hepsi bu.