Olurda ne olduğunuzu bilemesseniz,kendinizi tanıyamayacak kadar kötü,kendinizi bilemeyecek kadar Şuursuz olursanız işte o gün çocuk olun .Zararsız art niyetsiz bir çocuk olun.Küsün ama kin tutmayın ,kızın ama bir oyuncakla affedecek kadarda masum olun.Eğer bir gün sen değişirsen sevgili bari çocuk ol da seni oyuncakla kandırabilecek gücüm olsun .Bir çocuk ol ki kızınca gideceğin tek evin yanım olsun.Sen benim olda istersen şımarık kal.
Hoş nelerini gördük ama yinede bırakamadık,sevmekten vazgeçemedik .Bir gün konuşmassak meraktan öldük.Sanmaki şikayetim var sevgili herhalinle kabulümsün.Diyeceksin sen şimdi istersen kabul etme bilirim seni ,haklısın aslında başka şıkkım bile yok hayatta her insan aşk acısı çeker ama önemli olan çektiğin acıya deyecek birinin olmasıdır.
Kalbim boş bir odaydı benim sen gelip önce duvarlarını boyadın,ısıttın ,yerleştin şimdi kalkıp sana git diyemem ama bir sorsaydın be sevgili ister misin yer var mı diye ?Yok demezdim elbet ,kapıdanda çevirmezdim ,kirada almazdım ama ne bileyim be sevgili sorsaydın bilirsin beni emri vakileri sevmem .Sen ne dersen tamam demeye başladım .Kılıbık diyorlar bana söylesene öyle miyim iyice hanım köylü oldum galiba,sende köyümün en güzel kızıydın sanırım.
Şimdi o ısıttığın eve bakmıyorsun yeni eve taşınmışsın öyle diyorlar ,inanmadım yalandır zaten milletin ağzı torba değil ki büzesin.Soruyorum sana doğru mu sevgili?Yada söyleme sus özür dilerim sormam bile hata insan bazen tatile gider ama tatildeyken bile evini özler haksız mıyım? Tatilin bitince uğra eve fazlasıyla rutubet aldı .Göz yaşlarımdan ıslandı biraz kusura bakma artık.Yaşayan olmayınca soğudu biraz yokluğun epey belli oluyor.Kiraya vermem zaten ben evide satmam beklerim seni gelinceye kadar çürümez diye umuyorum,çürüsede sen onarırsın evi yıkanda yapanda sen ol ey sevgili.Arada rüzgar eserse gönlümden yıkılırsa ,olurda senin gibi bakamazsam affedersin artık.
Haber göndermişsin kontratı yıksın gelmeyeceğim yeni bir evim oldu artık beni beklemesin diye ,kızsam kızamam bekle demedin bana ama geç haber verdin .Şimdi sana mı kızayım söylemedin diye yoksa kendime mi kızayım evin sahibi olmayan birinden medet umdum diye hiçbir kiracıya güvenmiyorum artık.Kimse senin gibi ısıtamaz bu evi kimse senin gibi bakamaz bu eve olurda bir gün senden iyi bakan olursa ömrünü o yıkık eve adarsa senin zaten hakkın yok hesap sormayada gelirsen evsiz kalıp yanıma boşuna gelme bizde yırtılan kontrat tekrar yapılmaz .
Sana en büyük bedduamı ediyorum gelen gideni aratmasın bende senin ise gidenin gelmesin .Ben senden gittim çünkü sen bunu ister ödül algıla ister ceza olurda birgün görüşürsek ,karşılaşırsak .Ben evimi ısıtan kadına düşman olmam ,sende ev sahibinden kötü bahset istemem .
Hayırlı olsuna gelecektim evine ama bu aralar ev düzelmeyecek kadar kötü durumda evi satmaya karar verdim.Olurda alıcı çıkarsa haber ver.Ben niye mi yalnız kalmıyorum.Fazlaca anın var kalmıyorum değilde kalamıyorum diyelim.Yeni evinde birde çocuğun olmuş sanırım ,evden bebek ağlaması duydum ,yoldan geçerken, yok canım denk geldi .Şans eseri geçiyordum ,Allah bağışlasın ismi ne diye sordum komşuna Özlem dedi .İşte o anda anladım aslında senin için sıradan biri olmadığımı ,umutlanmayı sevmem bilirsin ama söz konusu sen olunca hep umutlanıyorum, sevgili. Söylesene gerçekten unutamadın mı beni? Kafamda bu düşünceyle bile epey mutlu oldum Bir gün karşılaştım yeni ev sahibinle ismini ölen halası olarak koymuşsunuz ben yine kendi kendimi kandırmışım sana değil kendime kızdım ama merak ediyorum .
Hiç mi kızına ismini söylerken, onu öperken aklına gelmiyorum diye tabi gelmiyordum .Bu sefer umutlanmamayı anlamıştım ama sen yine arkam dönükken kızına seslendiğinde bana seslendin sanıp sevinmiştim .Fark ettim de uzun süredir kalbim bu denli atmamış .Yerini kimse almamış .Kimse sen olamamış. Üzülmedim sevgili senin ağzından çıkan seni sevmiyorum lafından başka hiçbir şeye üzülmedim bu hayatta ,hastanede hemşire o gün sordu ağrın 1-10 arasında hangi değerde diye dedim ki ona kalbimden bahsediyorsak ondan fazla hemşire ,düştüğüm kolu soruyorsan kalbimin ağrısından hissetmiyorum .Ağrı kesici ister misin yani? Dedi. Yüreğim için bir ağrı kesici bulunduysa isterim elbet .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Hayatı
Teen Fictionaşk yuz yıllardır anlatıldı. Adında şarkılar ,romanlar,şiirler yazıldı. Birde benden okumanızı istedim.Acemi genç bir kizdan yaşadıklarini anlatmayi beceremeyip yazan bir kizdan okuyun istedim hepsi bu.