Ne limani Ne gemisi

4 1 0
                                    

Son zamanlarda o kadar çok aşkları limanlara gemilere benzetir oldular ki şimdi sözleri okuyup güler oldum. Yok efendim bekleyen gemi yok artık. Gelme limanı yaktımlar  falan yazıyorlar. Siz kendinizi kandırın yada o kişiyi ben okuyunca bile diyorum ki bu sözde geleceğini umuruyorum ama gelince eskisi gibi davranmayacağım ifadesinin altında korkma duygusu  var. Ben birini sevdim . Ciddi sevdim .Bu yazdıklarımın onun için olduğunu hiç bilmeyecek biri belki tahmin eder ama biz bittikten sonra oda geri geldi aylar sonra ve ben onu bitirdiğimde geldi. Sizin gibi konuşursam eğer LİMAN yorulmuş ,pes etmişti. Limanın suyu durgunlaştı ,akıllandı .Soruyorum size gelen gemi ilk dalgayı yaratır mı? Hadi yarattı diyelim o liman o dalgayı ve sonrasındaki durgunluğu gördü geri istemez ki Gurur yapıyorum belki yerli yersiz. Mutluluğumu tepiyorum belki şuan çünkü ben bir insanla mutlu oldum beni bir hafta içinde tanıdı. Her günümüz birdi o hafta ne deli eğlendik ama bilemessiniz. Ben uslu ,cici ,kurallı bir kızdım. Bütün yapmam dedğim şeyleri yaptım. Onunla sinemaya gittim. Motorla evime bıraktı. Okul çıkışı gün batımını izledik. O bana göre çok kötü ama iyi bir çocuktu. Anlamadınız demi dediğimi. O hiçbir zaman bana dürüstlük oynamadı. Hakkımda kimseden iyi bişey duymassın dedi. Ne derlerse daha kötüsünü yaptım dedi. Ben küçükken çok inanmıştım eğer çok istersen herşey olur .Aynı kişiyle aynı duayı ettiysek yada dualarım başkası ile kesişiyorsa olmazmış. Ben istedim ama etrafımdaki herkes olmaz dediler. Nitekimde bütün kötülüklerini onun ağzıdan duydumama olmadı .Devam ettim ama neden diyeceksin  kokusu vardı beni deli eden ve bakışları vardı beni yöneten sen hiç bilmeyeceksin adam .Kim seni daha çok istedi benden yada kim bu kadar içten senden uzak durmamı istedi bilmem ama istedikleri oldu. Ben o beş ay içinde bir sürü şey daha yaşadım ama kimse onun yerin tutmadı.
Aylar sonra yanı bügün geri geldi. Atsan atılmaz çünkü ilk sevdiğin satsan satılmaz çünkü manevi değerini ödeyecek insan yok. Ben seni ne satarım nede atarım. Geride istemem artık. Yokluğun geldi bir kere çok ağladım. Bir tek senin için ağladım. Kurallı kız senın yüzünden sigaraya başladı. Ayrıldığımız gün 20 sigara içmişim hiç içmeyen ben. Ertesi gün anneme yakalandım zaten .İnsanlar neler düşünüyor hissediyor bilemiyorsun. Bir dilek hakkım olsaydı eğer benimle ilgili ne düşündüğünü okumak isterdim. Gerçekten beni sevdi mi? Gerçekten özlediği için mi geri döndü? Her zaman varı olarak mı gördü yoksa beni boşta mı kaldı. Sevmedi mi? Sadece benimle ,duygularımla dalga mı geçti? Ne çok sorum var. Bu soruları cevaplamak isterdim.
Öyle biri ki şuan konuşmak istese çıkar gelir konuşur. Bazen diyorum ki keşke konuşsa baksa bana gene aynı, hastanede asansöründeki gibi öpse beni sonra ikinci kata çıkınca bir şey olmamış gibi gülerek çıksak .hatırlamaya çalışıyorum tek mutlu olan ben miydim diye? Mutlu olmasa gelmezdi .Sorma fırsatım olmadı ama neden özledi ,neyi özledi acaba .Keşke seni o acilde görmeseydim .Keşke bana hiç bakmasaydın. Gülmeseydin. Benim olmasaydın. Ben şuan üzülüyor veya gurur yapıyor olmazdım. Allahım sen kimsenin dualarını ve beddelarını kesiştirme yarabbim. Hepimize çıkar bir yol göster .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 15, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşkın HayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin