TEKİLA

11 3 0
                                    

Her bir iş yetenek ister.Çöpçü çöpü toplarken titizliğini ,doktor ameliyatını yaparken el becerisini ,hemşire bakımını yaparken ise vicdanını kullanır. Bence alkolik olmakta beceri ister sonuçta sabah kahvaltıdan önce aç karnına su bile içemeyen bizler varken ,alkolik insanlar günlük içki serüvenine başlıyorlar. İçki içmenin de fazlası elbette herşey gibi zarar verir .Ben canlı olmayan bir şeye bağlanmayı mantıklı bulmuyorum.

Babam hep bize yani kızlarına içkiyi için önemli olan ne içtiğiniz değil ne kadar ve kiminle içtiğiniz derdi. Bu yüzden yanında içmediğimiz sürece içki içmemize kızardı .Dindar bir aile değiliz evet ama inancımız var çok şükür .Allah bize neyi yasakladıysa hep güzel gelmiştir bana bu yüzden en günah şeyin tekila olduğunu düşünüyorum.
Neden konusuna gelirsek tekila astolist bir içkidir. Final yapılır onunla, boyutu küçük diye onu küçümsemeyin çünkü küçük olduğu için tehlikelidir. Etkisini geç gösterir. İçerken tek bir dikişte içersin ve boğazdaki yaktığı hissi hissedersin yetmez gibi bu acıyı arttırsın diye limon eklersin bardağın dudak kısmı tuzludur.
Şimdi diyeceksiniz neden anlattın bunu ben sevdiğim adamı tekilaya benzettim .Neden konusuna gelirsek benim için en günah olan şey oydu. Hayatımın final içkisiydi. Ondan öncekileri öylesine içtiğimi hissettirdi. Onu yaşarken güzeldi ama giderken çok yaktı. Daha çok yakması için geri dönmesini bekledim bu da tekilanın tuzu ve limonuydu. Tekila gibi tek dikişte bitirmiştim onu ,tek dikişte bitirmesem tadı olmayacaktı ,yavaş içemediğim içinde pişman kalmış gibiydim.

Sarhoş olduğumu ise sonra anladım ondan sonra toparlıyamadım . Sevgilim canlı olmayan bir şeye bağlanmayı sevmem ama sana bağlandım. Sen benim için bir tekilaydın ve ben tekilaya aşık olacak kadar çaresiz bir kadınım Alkolik oldum .Her sabah kahvaltıdan önce seni düşünür ,seni ister oldum. Umarım Allah beni affeder.

Aşkın HayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin