Emir arabayi cok hizli suruyordu. Kalbim atmayi unuttu sanki. Dudagimda ucuk bile cikabilecek derecede hizli gidiyordu. Arada sirada tikiz aynasindan bana bakiyor ve gulumsuyordu. Ben ise gozlerimi deviriyordum. Yaninda oturan kiside badigart gibiydi. Ben somurtuyordum. Emir donup " Birak beni haydut , sen kafayi yemissin kiz kacirmakda ne oluyor " diye soylenmeye baslamistim . Emir ise sadece siritiyordu . Bana donup biraz kibirli bir bicimde " Sen benim karimsin seni nasil kacirabilirim karicigim " dedi . Gerizekali pis haydut. Gozlerimden yaşlar akiyordu..
Aglamamak icin cok direnmistim ama ne yazik ki narin gozlerim gozyaslarimi tutamadi ..Tasli yollardan geciyorduk . Hava zifiri karanlikti . Emirin bagirmasiyla uyandim " Amina koydugum lastigi patlamis " demisti hayvan pis haydut korkudan katil bebek cakiye donusmustum saclarimin dikeldigini hisedebiliyordum....
Emir kapiyi acip arabadan inmisti. Yanimdaki ayida horultuyu cokdurmustu. Yer salaniyordu be adam biraz yavas horla ... diye icimden geciriyordum . Emir bi daha kufur etmistti. Anladigim kadariyla yedek lastik yokmus . Ohh suanda icimde ki kalbim butun organlarimla halay cekiyor ... kaldik mi yoldaa!!!!! Bu beni mutlu etmisti kacabilmek icin daha guzel bir yontem bulabilirdim...
Emir sert bir bicimde arabanin kapisi acti ve yanimda oturan ayinin anlina bir tokat vurdu . Yanimdaki ayi yavas yavas gozlerini aciyordu . "Kalksana be lastik patladi Recep " diye kukredi ..
Yanimda oturan adamin adi RecepmisRecep kapiyi acip arabadan indi . Emirle arabaya bakip bakip kufur ediyorlardi .
Gunes yakici isinlarini dunyaya yansitiyordu .. Gunes isigi gozume vurunca , ve sirtimdaki agriyla koltukda doruldum .. Dun gece olanlar flim gibi gozumun onunden gecti. Emirle Recep uyuyorlardi . Kacmak icin cok guzel bir firsat . Yavasca arabanin kapisini actim . Onlar hayla daha uyuyordu . Kapiyi acik biraktim kapitirsam uyanirlar diye .
Yavas yavas yuruyordum . Gerizekali Emir beni nereye getirmis boyle ??
Heryer dag taş ben nerde oldugumu bilmeden gidiyordum . Onume insallah yilan cikmaz yaaaa cok korkuyorum bu hayvandan . Yaklasik 1 saat oldu yuruyeli . Ve susamistim karnimda acikmisti .************************************
***** Emirin agzindan ******Sabah kalmistim . Arka koltuga baktigimda SU yoktu . Direk sovmeye basladim . Recep ise hayla daha uyordu boz ayisi ne olacak ... Arabadan hemen inip sevgili karimi aramaya basladim . Ben de buralari pek iyi bilmiyorum . Hava cok sicakti .
"Allah benim belami versin" diye icimden gecirdim telefonumu unutmusum . Simdi ben okuz Recebe nasil ulasacam . ...Kucuk bi dere gormustu . Su icmek icin oraya dogru yoneldigimde . Sevgili karim eliyle su iciyordu o an karnimda kelebekler ucmaya baslamisti. Sessizce karicigimin yanina gidiyordum . SU beni farketmemisti . Sert bir hamleyle SUYU kucagima aldim . " NEREYE KACTIN KUCUK HANIM " dedim ancak SU imdat diye bagiriyirdu . Galiba daglar taslar onu kurtaracak .
Kucagimda hic rahat durmuyordu. Omuzam vuruyor isiriyordu ama bunlar bana ancak gulduruyordu ... Gulmem onu daha sinir ediyordu bu gozlerinden belliydi . Ben guldukce daha sert vurdu bu sefer canim biraz acimisti. Ama hayla daha guluyordum"Su karicigim isirmayi kes artik bu sadece beni kidikliyor , dedim
" Pis haydut beni neden kaciriyorsun mal herif hem bana oyun oynuyorsun sonrada kaciriyorsun mal " diye bana cemkirdi ..
Biz didisirken nerden geldigimi unuttum bilmedigimiz yerde ne isim varsa hepsi Recebin yuzunden yok birda bir bos kulube varmis guzelmis filan kolan demisti ama burasi dag tasdan ibaret .........
Ve bir bolumun daha sonuna geldik sevgili okuyanlar sınır 10 vote ve 5 yorum sınır doldugu zaman yb gelir .. Seviliyorsunuzzz ❤❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBIMIN YABANCISI
RomanceSu adinda bir genc kiz cok guzel varlikli bir ailenin goz bebegi . Ancak babasinin isleri kotuye gitmeye baslayinca zorla ortaklariyla evlendirilen bir genc kiz Emir yakisikli barlarin krali simarik ukala tatli varlikli Suyun babasi ile ortaklar Bu...