Suyun agzından::::
Emir beni kucagindan indirmisti . Ama nerde oldugumuzu bilmiyorduk . Saskin ordek yavrusu gibi saga sola bakiniyorduk . Emirle konusmuyordum . Ama Emir ikide bir laf atiyordu bana ben ise nazik gozlerimi deviriyordum . Karnimdan gelen gucurdama sesleri . Benim gulmeme yol aciyordu . Ben guldukcede Emir bana bakip tek " Ne guluyorsun guzel karim " diyordu . Ama ben onu tinlamiyordum . Kalbimi cok kirmisti. Guvenimi yerle bir etmistti bida nasil guvenebilirdim ki ??
Keske meyve agaci falan olsaydi da . Meyve yeseydim . Ama ne yazik ki burda yok gibi duruyor . Emirin karnindan gelen gucurdama sesi beni guldurmusttu . Ben gulmeye devam ederken biri sertce beni buyuk bir tasa yasladi . Bu gerizekali tabikide Emirdi .
Tasla Emir arasinda kalmistim . Emir sinsi sinsi siritarak " Ben cok aciktim seni yemeyi dusunuyorum " dedi . Ben ise bu durum karsisinda şok olmustum . Sanki yercekimi buldum gibi saşkin saskin Emirin suratina bakmistim . O ise hayla daha o pic siritisini sergiliyordu .
Emirin agzindan :::::
Bana oyle baktikca onun o gul dudaklarini opesim geliyor kizim bakma bana oyle . Kaybolduk ama bu bizi yakinlastirir buyuk ihtimalle . Evet SUYUN kalbini cok kirdim ama tamir edebilecek tek kisi yine benim baskasi tamir ederse o zaman o kisiyi siker sonra bayiltir daha sonra ayitir tekrar sikerim ....
Su acikmis olmaliydi karnindan sesler geliyordu . Gulumseyerek SUYA donup " Karicigim acikmissin karnindan gucurdama sesleri geliyor ben bisey bulmaya gidecem sen ise burda dur eger kacarsan seni tekrar bulurum ama bu sefer kendime engel olmam haberin olsun" demistim ... Su ise "Sey Emir ben de senle gelsem buralar cok issiz "dedi ah ben senin agzini yerim be guzel karicigim... Ben ise kabul edercesine basimi salladim .....
SUYUN AGZINDAN:::::::
Emirle gitmek zorundaydim buralar acayip derecede issiz ve korkuyordum . Emirin yanindayken korkum azda olsa azaliyordu . Bu yuzden Emirle gitmeliydim .
Emir biraz onden gidiyordu ben ise arkasindan yavas yavas gidiyordum . Iki de bir arkasina bakip bana bakiyordu ve gulumsuyordu . Yaklasik 45 dakikadir yuruyoruz ama bir meyve agaci bile gormedim . Karnim artik gucurdama sesini birakıp bagirmaya basladi sanki ...
Gozlerime inanamiyorum orda bir elma agaci var . Ama Emir onden gidince emire bagirdim .
- Hey haydut baksana buraya elma agaci var biraz uzakta
- Tamam Su gidelim elma agacinin bulundugu noktaya ..
Emirle ikimiz elma agacinin bulundugu noktaya dogru gidiyorduk . 5 dakika sonra elma agacinin oldugu kisma varmistik . Ama elmalar yukari dallarda vardi asagida olan elmalar ise curuktu ve eksi eksi kokuyorlardi .
Emire donup-Sen mecburen agaca cikacaksin
- Neden ben cikiyorum sen cik
-Beni kacirmadan once dusunseydin bunlari simdi agaca cik
- Amina koydugum Recebi bok var gibi getirdi bizi buraya
Emir yavas yavas agaca cikiyordu . Yaklasik 15 dakika sonra zafere ulasmis gibi bana bakip bagirdi " ciktim , yavrum ben sana elmalari atayim sen de tut " dedi bende kabul ettim . Elmalari atmaya baslamistti . Bende tutmaya calisiyordum . Birden gozumun karardigini hisettim . Gerizekali Emir gozume dana kadar elmayi atmisti . Gozum 3 veya 4 cm sola dogru kaydi beeee hayvan insan yavas atar diye icimden geciriyordum . Lakin ustumde bir agirlik hissettim bu Emirde salak ustume dustu . Sol bacagimi hisetmiyordum bile galiba kirildi . Ben hemen aglamaya basladim .
- su cidden bile bile ustune dusmedim sen aglayinca bende agacdan atladim atladigim gibi senin ustune dustum ozur dilerim
-Ahhh !!!!! Bacagim
Salak misin ogluk sen az daha toprakla butun oluyordum . Gozumden bashetmiyorum bile hayvan-Su abartma iki uc yerin yuzulmus iste ama gozum icin ayni seyi soyleyemeyecegim
- Gozumu kaybettim zaten ama bacagim can cekisiyor
- Madem yuruyemiyorsun bende seni kucaklarim Su
- Sacmalama o pis ellerin bana dokunmasin
Diye soylenirken kendimi emirin kucaginda buldum bari elma yeseydim yaaa . Neyseki cebime iki ucte elma dikistirmistim . Hava karariyordu . Kopek havlamalari kulagimi doldurmustu . Emir ani bi hareketle beni yere indirdi . " Ah bacagim yavas olsana be hayvan " dedim . Emir ise sadece gulumsedi ...
Cebimdeki elmalari cikardim . Ve okuz gibi yemeye basladim . Elmalar cok guzeldi . Ama ellerim yapis yapis olmustu ben bu hissi hic sevmezdim ..
- Emir ben susadim hani kucuk bir dere vardiya oraya gidelim ....
- Su guzelim hava karardi . Acaba nasil gidecez dereye
- Peki sen gitmezsen ben giderim . Good by
Kararli bir bicimde oturdugum yerden kalktim . Ama Emirin beni cekmesiyle dusmem bir oldu . Emir benim ustume dusmusttu . Gozleri cok mu guzeldi agzi burnu falan
Icimdeki sese okkali bir kufur ettim . Sacmaliyordum , Emiri yavasca ustumden ittim . Ustumden kalkinca bacagimin cok kotu agridigini hissettim dudaklarimdan cikan aci ile inleme sesi ....... ve gozlerimden dusen yaslarEmir panik olmusa benziyordu . Hemen yanima oturup "iyimisin Su "dedi . Bende kafami olumsuz anlamda salladim . Iyice panik olmusttu . ..........
Galiba en uzun bolumu yazdim . Cok keyif aldim yazarken .
10 tanecik yorum yapin arkadaslar
Yildizlarimizin icini dolduralim🌟🌟🌟
Okul acilacagi icin bu bolumu sınır dolmadan attim....
SEVILIYORSUNUZZZ❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBIMIN YABANCISI
RomanceSu adinda bir genc kiz cok guzel varlikli bir ailenin goz bebegi . Ancak babasinin isleri kotuye gitmeye baslayinca zorla ortaklariyla evlendirilen bir genc kiz Emir yakisikli barlarin krali simarik ukala tatli varlikli Suyun babasi ile ortaklar Bu...