KALBIMIN YABANCISI

895 41 6
                                    

Canim cok aciyordu . Sebebi Emir gozume elma atip ustume düstü. Bence beni oldurme plani yapiyor :):)
Icimdeki sese guluyordum . Emir bana bakip "birsey varsa bende guleyim " demistti . Amina koydugumun salagi bana ilk hocalarinin mide bulandiricisi espirisini yapiyor ..

××××××××××××××××××

Emir sigara ictiginden dolayi . Cakmak vardi yaninda gece o cakmayi alip guzel ipek ve nane kokan saclarini yakmayi planliyordum .

Odun ve ciralar toplamistti. Onlari yakmistti . Birbirimizin yuzunu daha net goruyorduk . Ama Emir bana bakip gulmeye basladi . " Ne var niye guluyorsun " dedim ama o hayla daha guluyordu . Kekeliyerek konusmaya basladi " Su gozun mo- morarmis ve cok komik duruyor " dedi . Bu lafi bana demeyecektin oglum simdi osmanli tokadini attiyim sana gor bakalim kiminki morarmis . Diye icimden geciriyordum . Yanimda orta buyuklukte bir tas vardi . Ellime o tasi aldim . Ve hain son Emirin suratina gecirdim . Bu biraz fazla olmusttu . Ama olsun hak etti pic ...

Emir aci bir bicimde bagirmaya basladi . Biraz uzulmustum ama hak etti . Bana dana kadar elmayi atmadan once dusunseymis ...

" Su bittin sen EMIR EYMENE tas atmak haa sen gorursun "

" Ne olmus yuzunu duzeltim . Eski halinden daha iyi oldu ..

" Oylemi kucuk hanim simdi sen gorursun "

" Gerzek haydut napabileceksin sogan cucuyu ...

Aslinda korkuyordum . Emir sert bi yapiya sahiptti hatta kolay kolay gulmezdi ama benim gozum morarinca gulmusttu . Simdi ise bana tehdit ediyordu. Ama ben onu tinlamiyordum . Sadece guluyordum cunku gozu morarmistti . Emire donup iyice gulmeye basladim . Ve gulerek konusmaya basladim ..

" Emir gozun morarmis , ayiptir soylemesi elim agirdir "

" Biliyorum elin agir oldugunu ustumde denedin az once "

" Genellikle insan olmayanlarin ustunde  denirim "

" Kizim basina tas yagacak lanetleneceksin beee bende ki bu karizma ve yakisiklik varken ..

" Tasi yedikten sonra daha bir yakisli oldun "

" sen bana itifat mi ettin az once "

Evet kisacasi ona yakisikli demistim ..
Dogrusu yakisikliydi . Ama ego tavandi . Kalbi tas bir insandi O

Cevap vermeden arkami donup gozumu kapadim . Ama yattigim yerde taslar bocek falan oldugu icin bir gozum acik uyudum sayilir .

***************

Sabah olmustu. Ama ben yatigim yerden kalkamiyordum.. Cunku Emirin kasli kollari arasindaydim beni ahtapot gibi sarmistti . Burnum can cekisiyordu . Ustune bir sise parfumu boca etmis . Oksurmeye basladim agir kokulari pek fazla sevmem..

Ben oksurdukce Emir kipirdamaya basladi . Hemen kollari arasindan kurtulup cemkirmeye basladim " Neden sarildin bana deli " dedim oda hemen karsilik verdi.

" Asil sen bana sarildin salak zaten gozum zonkluyor "

" Tas vurunca tipin yerine geldi . Ama aklin gelmemis "

Gozume kestirdigim daha buyuk bir tasi alarak tam vurmaya kalkiyordum ki elimi sertce tuttu . Ve bagirmaya basladi .

" SENDEN OZUR DILEDIM . KAPININ ONUNDE SABAHLADIM . RUZGARI MERTTI DOVDUM AMA SEN BANA INANMIYORSUN SU EYMEN"

" BU KIRILAN BARDAK DEGIL BEEE BU KIRILAN KALP AMA SEN ANLAMAZSIN CUNKU SENIN BIR KALBIN YOK "

" Su beni affetmen icin napabilirim soyle ? Demisti

" kendini oldurebilirsin oksijen artar bee "

Cebinden bicagi cikardi . Oha lan cebinde bicak bile varmis . Cebi market dukkani gibi yakinda dansoz cikmassa iyi :):)

Ben bir ciglik attim . Salak Emir elini kesmistti . Galiba derin cunku asiri kaniyor . Telasla yanina gittim .. "Emir sen naptin " dedim bana pic pic siritarak " sevdigim kadin mutlu olsun diye yaptim" dedi. Agzima dana girebilcek kadar acttim . Cunku bunu yapamaz diye tahmin ediyordum . Bana bakip siritarark tekrar bir cizik daha atti . Bende cigligi bastim .

"Emir tamam yapma artik "

" Su inandin mi bana peki "

"Inandim " dedim agzimdan yanlisikla cikti cunku hayla daha tam anlaminda inanmiyorum ama kedi yavrusu gibi gozumun icine bakiyordu . Elinden kanlar akiyordu bende badimden az bir bicimden yirtarak . Eline sardim .

************

Emir elini fena kesmistti . Odun cira toplamak bana kalmistti acikcasi..

Emir ile yurumeye basladik karnimiz acimistti . Tekrar meshur elma agacinin bulundugu yere gitmeye karar verdik . Hizli adimlarla yurumeye basladik.

25 dakika yurumustuk . Bir ses geldi .
"Emir abi burdayim bak" bu ses olamaz ayi Recebe ait ... Emir havali saclarini savurtarak gelen sese dogru cevirdi basini ..

-Recep sen bittin oglum hani burda guzel yerler vardi senin yuzunden romantizim lafindan nefret ettim

-Abi valla burda cok guzel bir ev vardi superdi isterseniz gidelim.

-Aman aman senle bi yere gitmem bi daha .. Araba getirdin ins

-Ayipsin abi tabi ki

Hemen arabaya bindik . Tasli yollardan tekrar evin yolunu tuttuk.  Ama arabadayken Recebin lavobasi geldi . Arabadan inip onun tuvaletini yapmasini bekledik galiba 8 dakika ne sicti bilmiyorum ...

Emir bi duruma cok sinirlenmistti ve Recep arabaya binince kafasini bir tokat atti .

Uykum gelmistti cok yorgundum . Araba ile yolculuk yapmayi severdim .
Ve goz kapaklarim kapanmaya basladi

VEEEEE YENI BOLUM GELDI ..

VOTE VE YORUMLARINIZI ATMAYI UNUTMAYIN 🌟🌟🌟

KALBIMIN YABANCISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin