Hamileyim

3.9K 126 16
                                    

İyi okumalar. ☺☺☺

Medya: Nehir

So-sonuç pozitif. Ben hamileyim. Benim karnımda şimdi bir can var. Aklım hala almıyor ben hamileyim tek gece birliktelik geçirdiğim bir adamdan hamileyim. Bir an dengemi sağlayamayıp duvarın önüne çöktüm dizlerimi de kendime çekip hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. Şimdi ne yapacağım anneme ne diyeceğim karnımdaki bebek ne olacak?

(Bahar'ın ağzından)

Banyodan ağlama sesleri geliyordu. Hemen banyoya ilerleyip kapıyı hızla açtım. Canımın parçası olan en iyi arkadaşım öylece ağlıyordu. Yerdeki teste doğru ilerleyip teste baktım hamileydi Nehir hamileydi. Hemen yanına gidip dizlerimin üzerine çökerek ona sarıldım.

"Canımın içi ne olur ağlama topla kendini lütfen."

"Be-ben ne ya-yapa-yapacağım?"

Benim arkadaşım hıçkıra hıçkıra ağlıyor ve benim elimden bir şey gelmiyor ve bu benim canımı dahada yakıyor. 

"Nehir canımın içi lütfen sakin ol konuşalım bir çözüm buluruz ne olur? ağlama lütfen."

"Ben anneme ne sö-söylerim na-nasıl söylerim? yü-yüzüne na-nasıl bakarım?"

"Bak sen böyle ağlayınca benim yüreğim parçalanıyor ağlama lütfen."

"Ben yapamam ben bu bebeği doğuramam, yapamam. Be-ben bu be-bebeği aldıracağım."

"Ne? Nehir bunu yapamazsın karnındaki cana kıyamazsın sen yapmazsın onunda nefes almaya bu dünyaya gelmeye hakkı var onun yaşam şansını elinden alma yapma kıyma kendi parçana ne olur yapma. Lütfen.

"Ne-nehir kararım kesin ben bu bebeği aldıracağım."

"Ya o senin parçan senin kanın canın, kalbin ya kalbin canının parçası nasıl bu kadar gaddar davranabiliyorsun? Selma Teyzeye söyleyelim onunda bilmesi gerek pe-peki ya bebeğin babası ona söyleyecek misin?"

"Ha- hayır kimseye söylemeyeceğim anneme de o adamada. Zaten onu tanımıyorum ve kimseye  söylemeyeceğim. Kimse bilmeyecek sende ne anneme ne de başka birine sakın söyleme Bahar sakın!"

"Vicdanın rahat edecek mi? yüreğinin sızısı geçecek mi o cana kıyınca ha söylesene!"

"Bahar lütfen üstüme gelme hemen randevu alalım."

"Gerçekten yazık o karnındaki cana yazık yapma Nehir Selma Teyze'ye söyleyelim o sana kıyamaz kabul eder bu bebeği bundan korkuyorsun değil mi kabul etmez diye değil mi? yoksa bu cana kıyamazsın değil mi? kıymazsın !!!

Nehir canımın içi hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı.

"Nehir ben özür dilerim affet beni lütfen ben senin hep yanındayım."

Bana öyle bir sıkı ve yürekten sarıldı ki canı yanıyordu biliyorum hemde çok canı yanıyor. Yanağıma sulu bir öpücük kondurdu. 

"Beni hiç bırakma Bahar."

"Asla, asla bırakmam."

(1 saat sonra)

(Bahar'dan devam)

Nehir zar zor uyumuştu. Ben ise salondaki koltuğa uzanıp olanları ve olacakları düşünüyorum. Bebeğine kıymasını istemiyorum çok ama çok kararlı. Bir yandan onu anlamaya çalışıyorum her şey üst üste geldi. Rüzgar'ın onu aldatması, bardaki adamla sarhoşluğundan birlikte olması, şimdide hamile olması bu olaylar onu çok yıprattı. Nehir çok ahlaklı, karakterli, ve neşeli bir kız. Sevgilisiyle el el tutuşup yanağından öpmekten başka bir şey yapmayan arkadaşım ilkini sevmediği, tanımadığı bir adama sarhoş olduğu için verdi bu çok yıkıcı bir şey ve benim arkadaşım yıkıldı. 

Senin Bebeğin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin