İntihar

3.9K 134 80
                                    


Herkese merhaba evet uzun zamandır bölüm yazmıyordum. Hepinizden özür diliyorum. Hesabıma bir türlü erişemeyince işler iyice kötü oldu. Ama artık sizlerleyim. Sizleri çok seviyorum.

İYİ OKUMALAR 😊

Gözlerimi açmakta zorluk çeksemde yavaş bir şekilde gözlerimi açtım.

"S-sen senin burada ne işin var?"

"Bebek benden mi?"

Başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Onun burada ne işi var? ve hamile olduğumu biliyor.

"Bir cevap bekliyorum!"

Gözlerinin içine şaşkın şaşkın bakmaktan başka bir şey yapamıyordum.

"Bebek benden mi!"

"H-hayır s-senden değil."

Kahretsin kekelemiştim.

"Yalan söylüyorsun. Senin ilkini ben aldım."

"Nehir yalan söylemeyi bırak o senin çocuğunun babası!"

Dehşet içinde Bahar'a baktım. Nasıl söylerdi nasıl.

"Biliyordum! bana nasıl yalan söylersin ha nasıl ! Resmen bebeğimi benden sakladın."

Hemen sahiplenmişti bebeğimi hemen...

Ne söyleyeceğimi ne yapacağımı ne olacağını bilmiyorum. Herşeyi öğrendi.

"Şu hastaneden bir çıkalım bir şeyler yemeye gidelim orada konuşuruz."

"Konuşmak felan istemiyorum."

Şu an kendimi hazır hissetmiyorum ne olacağını bilmiyorum karnımda bir minik var onun için herşeyi düşünmek zorundayım.

"Kusura bakma konuşacağız. Karnında benim çocuğumu taşıyorsun. Onun için her şeyi konuşacağız."

"Tamam."

Ancak tamam diyebilmiştim.

***
Hastaneden çıkmıştık. Bir mekanda oturuyorduk. Bahar hanım bizi yanlız bırakmış ve evine gitmişti.

Buğra garsonu çağırdı. Ve tatlı sipariş verdi. Hemde bana sormadan!

Belki yemeyeceğim belki midem kötü insan bir sorar.

Siparişler geldikten sonra konuya girdim.

"Neden buradayız? amacınız ne!"

Çarpık bir gülüş atıp sorumu yanıtladı.

"Gayet açık ve net değil mi? bebek için buradayız farklı hayallere kapılma!"

Bu benimle nasıl konuşuyor. Kendini ne zannediyor!

"Siz kendinizi ne zannediyorsunuz ha ne hayalinden bahsediyorsunuz size muhtaç felan değilim ben sizin gibi beş para etmez bir adama muhtaç değilim."

Çenesi seğiriyordu alnındaki damarlar belirginleşmişti. Hak etti kimse benimle böyle konuşamaz.

"Beş para etmez dediğin adamdan hamilesin!"

"Lanet olsunki evet senin gibi bir adamdan çocuğum olacak!"

"Sana bebeği dünyaya getir diye bir cümle kullanmadım öyle değil mi?"

Ne yani karnımdaki bebeği aldırmamı mı istiyordu?

" Ne diyorsun be sen çocuğu aldır mı diyorsun. Eğer öyle istiyorsan asla aldırmam anladın mı? Kendim bakarım kendim büyütürüm. Ama asla aldırmam."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 25, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Senin Bebeğin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin