İyi okumalar ☺
"Ne- ne dedin sen"
"Ve be-ben şimdi şimdi ise o ilkimi alan bardaki adamdan ha-hamileyim."
Hüngür hüngür ağlamaktan başka birşey yapamıyordum. Annem öylece donup kalmıştı.
Hemen ona doğru yaklaşıp yüzünü ellerimin arasına aldım.
"Annecim ne olur birşey söyle lütfen."
Annem ellerimi hemen yüzünden çekti. O an işte o an büyük bir boşluğa düştüm.
Hızla yukarı çıktı.
"Anne anneee! Bırakma beni!"
Hemen merdivenlere doğru koştum. Annemin odasına doğru yürüdüm. Kapıyı yavaş bir şekilde açarak içeri girdim. Annem camın yanındaki tekli koltukta oturmuş ağlıyordu. Koşup sarılmak istedim. Ama yapamadım.
"Annem bir şey söyle yalvarırım."
Annemin gözyaşları durmuş gözlerime bakıyordu.
O gözlerde o an hayal kırıklığını kızgınlığı ve büyük bir kederi gördüm. Keşke görmeseydim ama gördüm. Sessizce birbirimize bakıyorduk. Başımı öne eğdim.
"Birkaç günlüğüne memlekete gidiyorum. Geldiğimde hamile olmayacaksın!"
"N-ne."
"Olmayacaksın diyorsam olmayacak.
"Nasıl ya nasıl benden kendi parçama kıymamı istiyorsun. Ben bir hata yaptım ama bunun faturasını kendi bebeğime kesemem anladın mı? Babanın izni olmadan kürtaj olmuyor. Hem bende bebeğime kıymak istemiyorum."
"O bebek doğmayacak! O kadar! Gerekirse ilaç iç, kendini merdivenlerden at ama bu çocuğu düşür."
"Ya sen benim annemsin annem nasıl böyle birşey yapmamı istersin ben bu bebeği doğuracağım. İstesende istemesende bu bebeği doğuracağım. Bir anne kızını mutsuz etmek ister mi kızına kıyar mı ha benim kahrolacağım birşeyi yapmamı ister mi?
(Nehir'in annesi Selma Hanımdan)
Sen benim kızım değilsin bunu bilmiyorsun ben senin öz annen değilim.
(Nehir'den)
"Anne birşey söyle ya."
"Geldiğimde hamile olmayacaksın ne yap ne et bu hamileliği sonlandır!"
"Sonlandırmazsam?"
Annem o an durakladı.
"Sonlandırmazsan benim senin gibi bir kızım yok!"
Annem dolaptan bavulunu çıkarıp içine birkaç parça kıyafet koydu. Ben ise yere çöküp hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.
"Selma Teyze kendi kızından nasıl böyle birşey istersin!"
"Sen karışma Bahar bir hafta sonra döneceğim. Ve ortada bebek diye birşey olmayacak."
Annem hızla odadan bavulunu alıp çıktı.
"Duydun değil mi Bahar neler söylediğini herşeyi?"
"Duydum canım duydum."
"Ben yapamam bana ilaç iç kendini merdivenlerden at dedi. Bunu benim annem söyledi. Benim annem. Eğer yapmazsam be-beni reddedecek."
Bahar bana sıkıca sarıldı.
"Nehir bu çok zor bir durum ama Selma Teyze'nin kararı kesin ya annen ya bebeğin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin Bebeğin
RomanceÇalıntı gibi bir durum olursa yasal işlem anında başlatılır. Ve o kişi için hiç iyi olmaz. Tek gecelik bir hataydı yaptığım. Tüm hayatımı biden bire değiştiren. ...tanıtım... Nehir'in sevgilisi Rüzgar onu başka bir kızla aldatır. Rüzgar şehir dışına...