Sabah gözlerimi odama giren güneş ışınları ile araladım. Hemen odamdaki banyoya gidip, hemen küveti soğuk suyla doldurup kendimi içine bıraktım. Güzel bir banyo keyfi iyi gelecekti. 15 dakikalık keyfin ardından aşağı indim. Mutfaktan nefis kokular geliyordu. Biz annemle yalnız yaşıyorduk. Babam ben 16 yaşındayken vefat etti. Şimdi ise 18 yaşındayım, çalışıyorum. Babamdan bize kalan bir maaş var. Onunla çok zor geçiniyoruz. Hatta geçinemiyoruz. Annem haftada bir temizliğe gidiyor. Önceden babam varken herşey çok güzeldi. Bende bir cafede garsonluk yapıyorum.
"Nehir kızım hadi geç sofraya."
Bende geçtim. Kahvaltımı yapmaya başladım. Kahvaltımı yaptıktan sonra odama çıkıp üzerimi değiştirdim. Dar bir kot pantolon ve beyaz göbeği açık bir tişört giydim. Annemle vedalaşıp cafeye doğru ilerledim. Telefonumun sesiyle irkilerek telefonu açtım. Arayan sevgilim Rüzgar'dı.
"Alo aşkım."
"Naber bebeğim?"
"İyidir senden?"
"İyi benim sana birşey söylemem lazım."
"Söyle canım."
"Ben bir günlüğüne şehir dışına gidiyorum. Yarın sabah döneceğim. Teyzem rahatsızlanmışta."
"Ne önemli birşeyi yok dimi?
"Gidince görücem.Hadi öptüm görüşürüz."
"Dur kapatma."
Of kapandı. Nereye gidicek? şehir dışı derken. Neyse. Cafeye varmıştım.
...
Akşam olmuştu. Ve cafeden çıktım. Saat 19.00'dı. Hemen eve geldim. Saat 19.15 idi. Hemen hazırlandım. Ve makyajımı yaptım. Anneme arkadaşımda kalacağımı söyledim. O da tamam dedi. Ama ben Rüzgar'ın evine gidecektim. Ve yarın ona sürpriz yapacaktım. Güzelde bir kahvaltıda hazırlamış olurdum. Ve sevgilimin evine doğru yola çıktım. Evin önüne geldiğimde saksıdan anahtarı aldım. Yerini çok önceden söylemişti. Sessizce içeri girdim Evi üç katlı bir saraydı, adeta. Ve en son kata çıktım. Onun odasına. Kapı aralıktı. Ve içeri sessizce girip ışığı yaktım. Birde ne göreyim. Rüzgar'ın kucağında bir kız ve dudak dudağaydılar. Işık açılınca neye uğradıklarını şaşırdılar. Tabi bende.
"Nehir!"
Rüzgar hemen kızı kucağından kaldırdı. Ve hemen yanıma geldi.
"Nehir bak yanlış anladın gördüğün gibi değil."
Ve ben o sırada Rüzgar'a öyle bir tokat attım ki yeri boyluyordu neredeyse.
"Bitti artık anladın mı? bitti. Allah belanı versin."
Ağlayarak odadan çıktım. Tabi Allah'ın belası o Rüzgar'da peşimden geldi.
"Sakın peşimden gelme yoksa seni mahvederim."
"Bak yanlış anladın."
"Neyi yanlış anladım neyi? Beni aldattın sen."
"Nehir, Nehir."
Ben hemen onu dinlemeden bir taksiye bindim. Gözyaşlarım şarıl şarıl musluktan akan su gibi akıyordu. Taksici ise;
"Nereye bayan?"
"............. Bara sürün lütfen dedim.
Kafamı cama yasladım ve o gördüğüm iğrenç manzarayı düşündüm. Neden aldattı? beni neden? Ben onun sadece elini tutup yanağından öpmekten başka bir birliktelik kurmadığım için mi? neden?
Gözyaşlarım daha hızlı akıyordu. Ve telefonum çalıyordu. O pislik beni arıyordu utanmadan sıkılmadan. Beni aldattığı yetmiyormuş gibi birde arıyor. O yüzden şehir dışına gidiyorum demişti. Sırf o kızla güzel bir gece geçirmek için. Ve bende telefonumu sessize aldım.
Bara gelmiştim. Taksiciye parayı verip taksiden indim. Ve bara girdim millet deli gibi dans ediyordu. Bende bar masasına oturup bir içki istedim. Bir kadehi hemen kafama diktim. Daha sonra bir kadeh daha bir kadeh daha ... Sarhoş olana kadar içmiştim. Kafam yerinde değildi. Benden iki veya üç yaş büyük bir erkek, yanıma gelerek;
" Takılalım mı?"
"Gerek yok" diyerek ayağa kalktım fakat başım dönüyordu. Ve tam yere düşecekken adam belimden tutup düşmemi engelledi. Beni kucağına aldı. Nereye ya? dedim gülerek. Bana gidelim biraz sohbet ederiz dedi.
"Olur." dedim, kahkaha atarak. Beni arabaya bindirdi. Sarhoş olduğum için güldüm. Hemen bizi iki katlı bir villanın önüne getirdi. Beni arabadan indirip kucağına aldı. Evin kapısını anahtarla hemen açtı. Ve kapıyı kapattı. Bizi bir odaya çıkardı. Ve beni yatağa attı. Sabah kalktığımda kıyafetlerim üzerimde değildi. Başım çatlıyordu. Dün geceye dair en ufak şey hatırlamıyordum. Yanımdada kıyafetsiz bir adam vardı. Allah'ım ben ne yaptım? Bir erkekle el tutup yanaktan öpmekten başka birşey yapmayan ben ne yaptım? Hemen adama bağırdım.
" Bana ne yaptın?" dün gece ne oldu? Bana dokundun mu?
"Nee"
"Unuttun mu? sende istedin. Ve biz birlikte olduk."
Hemen kıyafetlerimi alıp banyoya ağlayarak girdim. Ve kıyafetlerimi giydim. Ben kız değilim artık annemin saf ve temiz kızı değilim...Bölüm sonu...
Bir dahaki bölümde görüşmek üzere..Allah'a emanet olun...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin Bebeğin
Roman d'amourÇalıntı gibi bir durum olursa yasal işlem anında başlatılır. Ve o kişi için hiç iyi olmaz. Tek gecelik bir hataydı yaptığım. Tüm hayatımı biden bire değiştiren. ...tanıtım... Nehir'in sevgilisi Rüzgar onu başka bir kızla aldatır. Rüzgar şehir dışına...