GÜN 1

10.5K 398 48
                                    

Medyada Ayaz var iyi okumalar... ;)

Evin durağına gelince Ece'yle beraber otobusten inip eve doğru yürümeye başladık. Evin önüne gelince

" Ece ben üstüme bişeyler giyip geliyom parkta bekle beni" dedim. Ece beni kafasıyla onayladıktan sonra binaya girdi bende eve doğru yürümeye başladım. Sert bişeye çarpmamla kendimi yerde buldum nedir benim sizden çektiğim amk. Küfür ede ede ayağa kalkıp bana çarpan mala baktım aha yine bu çocuk. Bak bide sırıtıyo.

" sen hep böyle sakarmısın" dedi hah benmiymişim sakar.

" siktir be ikidir sen çarpıyosun" dedim kaşlarımı çatıp.

" senin gibi bi kızın ağzına hiç böyle küfürler yakışıyomu" dedi ağzıyla ' nıç nıç' gibi bi ses çıkarıp. Sinir geliyorum demez gelir sayın seyirciler. Karşımdaki ne kadar taş bi velet olursa olsun beni sinirlendirmemesi lazım. Dizimi, malum bölgesine geçirmemle dizlerinin üstünde yere çökmesi bir oldu.

" hasiktir 'ah' napıyon kızım sen" diye bağırdı. Ellerimi çırpıyomuş gibi yapıp hiç birşey söylemeden binaya girdim. Merdivenleri hızla çıktım. Anahtarla sessizce kapıyı açıp içeri girdim. Şimdi beni bekliyodur Ece diye düşünüp daha hızlı davranmaya çalıştım. Odama çıkıp çantamı bi kenara fırlattım dolabımın karşısına geçip dar paça siyah yırtık bi kot pantalon üzerine de siyah bol bi tişört
(anladınız siz) çıkarıp giymeye başladım. Üstümü giydikten sonra saçımı ev topuzu yaptım telefonumu arka cebime sıkıştırıp aşşağı indim. Ayağıma da siyah supralarımı geçirip merdivenlerden inmeye başladı. İkinci kattan tam iniyodum kapı açılma sesi geldi hasiktir. Tam gitmeye devam edecekken

" pişt kız sen on numaradaki Mervenin kızı deyilmisin?" olmaz olaydım. Yavaşça arkamı dönüp beni süzen şükran teyzeye baktım.

" evet şükran teyzecim" dedim gülümseyerek.

" ayyy pekte güzelmişsin sevgilin felan varmı kız" dedi meraklı bakışlarını üzerimde gezdiriken.

" tövbe bismillah teyze nediyon sen" dedim hafif sinirli bi sesle.

" utanma kız bak benim oğlum var gül gibi hem oda senin gibi lise üçe gidiyo çok iyi anlaşırsınız" dedi aslında oğlunu hiç görmemiştim zaten buraya üç dört ay önce taşındılar. Şeyma teyzeyi de gün den tanıyom. Lan bi insan yeni taşındığı bi yerde hemen günemi girer bu kadınları asla anlayamıyacağım.

" Şükran abla arkadaşım beni bekliyo acil gitmem lazım benim" diyip koşarak merdivenleri indim. Koşarak parka gittim aha orda Allah bilir ne zamandır bekliyo elindeki çekirdek poşedini yarılamış bile. Geri dönüp bakkala doğru gitmeye başladım üç tl' lik çekirdek alıp tekrar parka doğru yürümeye başladım. Banka ilerleyip yanına oturdum. Gözler ateş saçıyodu korkmadan edemedim yani.

" lan nerdesin sabahtan beri göt gibi kaldım burda" dedi sinirli bi şekilde.

" lan başıma neler geldi bi bilsen" dedim. Sinirli yüzü yumuşamış yerini meraklı bi surat ifadesine bırakmıştı.

" noldu hemen hemen anlat" dedi ve bir avuç çekirdek alıp çitlemeye başladı. Bende onun gibi elime çekirdeği doldurup hem çitleyip hemde anlatmaya başladım. Kaç saat tir burda oturup Ece'ye başımdan geçenleri anlatıyorum bilmiyorum ama totom uyuşmuş bi şekilde.

" Ece kalk hadi götüm uyuştu" Ece hâla teyzenin beni oğluna yapmaya çalışmasına gülüyodu. Kafasına bi tane şaplak attım. Ağzına hayali fermuar çekip ayağa kalktı. Birlikte eve doğru yürümeye başladık.

" akşam konuşuruz" diyip binaya girdim. Offf şimdi üç katı nasıl çıkıcam. Evet sonunda birinci kata çikmayı başardım ben yavaş yavaş merdivenlerden çıkarken birde ne göreyim bana çarpan mal aslında ben çarptımda çaktırmayın. Oda beni gördü aha sıçtık.

PiskopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin