4.

31 2 0
                                    

Běžím do stáje. Tečou mi slzy, tečou a smácejí mi tričko.
Máma vyběhne z domu.
,,Antie!" Neobrátím se.
,,Prosím." Zavolá ještě. Ale to já už jsem ve stáji.
Propadám histerii. Upadnu na kolena a vydám něco jako zavití. Koně vystrčí hlavy z boxů.
Jak se to mohlo rozpadnout,tak rychle. Red Valley je město. Žádná stáj. Žádný Torry.
Po chvíli se zvednu a dojdu k Torrymu. Nandám mu jeho provazovou ohlávku a připnu k ní otěže. Vyvedu ho z boxu a vyskočím na něj. Neřeším helmu, jen z něho otevřu dveře a vyjdeme. Pobídnu ho. Zareaguje rychle. Jemně a poslušně. Jako vždy.
Cvála na volné otěži a já ho nechám. Nechám ho projet hlavní branou a křičím. Hlasitě a úpivě.

Máma stojí ve dveřích a něco volá. I ona brečí. A to mě ničí.

***

Za hodinu se vrátím a pustím ho do výběhu. Sleduji jak udělá pár klusových kromů a pak zaboří hlavu do vysoké trávy. Usměju se. Musím na to koukat jinak. Musím se pokusit.

Vejdu do našeho domku. Zuji si boty a nechám je v předsíni. Máma sedí na gauči a kouká do prázdna.
,,Mami, promiň." Špitnu.
,,Není se zač onlouvat, Antie, zničila jsem ti sen. Nechtěla jsem. Ale nemůžu s tím nic dělat..."
,,Snažím se to pochopit." Vyhrknu a zase mi tečou slzy po tvářích.
,,Miluju tě." Pohlédne na mě omluvně.
Kývnu.

Celý den bloumáme po domě a přemýšlíme jedna o druhé. Přemýšlíme o budoucnosti. O tom co bude. Večer si dám rychlou sprchu a zalezu do postele. Je čas to vyřešit.

,,No tak, vnější otěž." Sleduji rudovlasou dívku jak se pokouší Torryho dostat na kolmici.
,,No! A víc vnitřní nohy." Křičím.
,,Noha! Pobízej... Super." Pochválím ji.
Její matka stojí za ohradou. Usmívá se. Po treninku děvče sleze z Torryho a vesele ho poplácá. Její matka mě poplácá po zádech.
,,Skvělá práce, Antie."

S cuknutím se probudím. Byl to jen sen.
Je 7:30.

,,Mami, myslím že je čas napsat inezrát."

Konec nebo začátekKde žijí příběhy. Začni objevovat