NUMBER 4

57 3 0
                                    

Pak přišel na řadu Bryson Tiler a jeho Exchange a don't zpívala jsem já Eth a Grayson.
Dojeli jsme na místo.
Byl to velký hotel ale s apartmány.
Grayson zaparkoval.
Vystoupili jsme a šli k výtahu. Když Grayson otevíral dveře k apartmánu já a Klárka jsme byly v úžasu.
Bylo zhasnuto všude byly svíčky na stole na poličkách atd.
Když jsme šli blíž ke stolu viděli jsme 4 židle.
Na stole byla večeře hůlky a sushi (miluju sushi).
Když jsme dovečeřeli sedli jsme si na větší pohovku. Grayson připravoval popcorn.
Ethan zapl telku a pustil jump street 21 a 22.
Když chybělo 15 minut ke konci 22 cítila jsem že za chvíli usnu. Koukla jsem se na Klárku a Ethana byli o sebe opřený a spali. Musela jsem se smát.
Grayson se na mě podíval a řekl: pojď někam tě vezmu.
Šli jsme  k výtahu nastoupili jsme Grayson zmáčknul nějaké číslo a nechtěl mi ukázat jaké.
Když se dveře otevřeli zavřel mi oči.
Chvílku jsem šla na slepo.
Když odebral svoje velké ruce od mých očí vzpamatovala jsem se a byli jsme na střeše. Byl to krásný pohled. Sedli jsme si a povídali si asi 20 minut.
M: Jaký je to mít dvojče ??
G: normální je to jako mít bráchu kterej ti je podobnej.
M: jaký je to jít ven a každej se s tebou chce fotit ??
G: normální jako fotit se s kamarádama .
Opřela jsem si hlavu o jeho rameno.
Když mi byla zima tak jsem si stoupla a on taky obejmul mě a políbil mě. Šli jsme do apartmánu.

Slepá Láska  Dolan TWINSWhere stories live. Discover now