NUMBER 5

62 3 0
                                    

Grayson otevřel dveře a na pohovce nikdo nebyl.
Ethan a Klárka byli v Ethanovo pokoji a leželi vedle sebe zavřeli jsme dveře.
Šli jsme do Graysonovo pokoje.
Grayson: jestli chceš vem si postel já budu buď na zemi nebo půjdu na pohovku.
M: Né já si vezmu pohovku uhni.
G: né já tě nepustím. Začali jsme se prát.
Najedou Ethan začal řvát: lehněte si do postele a buďte oba zticha sakra.
Začali jsme se mu smát.
Oba jsme si lehli do postele co nejblíž ke kraji a zády k sobě.
Najednou jsem cítila jak se otočil a položil ruku na můj levý bok.
přiblížil se ke mně políbil na tvář a přitulil se ke mně.
Dělala jsem že spím najednou jsem usla.
Ráno jsem se probudila otevřela jsem oči a musela se smát.
Grayson ležel hned vedle mě a měl otevřenou pusu.
Když jsem si stoupla z postele tak jsem šla do koupelny. Šla jsem se podívat na Graysonovo oblečení měla jsem svoje džíny ale vzala jsem si jeho tričko. Když jsem vyšla z koupelny Grayson byl vzhůru.
Grayson : sluší ti to.
Grayson vstal vzal si nějaké kraťasy a tílko.
Šli jsme do kuchyně Klárka a Ethan pili Kávu.
Ethan: to je dost že jste vzhůru na lince máte kávu.
Vzali jsme si kávu a sedli na pohovku.
Všichni jsme na sebe jen tak koukali začala jsem se smát.
Grayson začal : byl to nezapomenutelný večer. Užil jsem si ho a co vy.
Ethan : taky jsem si to užil chytil Klárku za ruku.
Klárka podívala se na Ethana a řekla : na včerejší večer nikdy nezapomenu.
Všichni se podívali na mě a čekali že něco řeknu.
Meg: já ehm... no já to řeknu takhle jsem ráda že jsem potkala nové přátelé. Včerejšek jsem si užila .
Dopili jsme kávu a šli se připravit na odchod.
Jeli jsme autem když jsme dojeli před hotel.
Oba vystoupili vzali si nás každý stranou a políbili nás. Klárka se s Ethanem ještě obýmala. Já jsem šla rychlím tempem od Graye.
Klárka venku mluvila s klukama rozloučili se a odešli celou dobu jsem koukala z okna hotelu. Grayson mi připadal jako zvadlá růže.
Klárka: co to do tebe vjelo proč si odešla ??
Meg : nechci aby mezi mnou a ním bylo něco víc než přátelství nefungovalo by to takovou dálku a stejně za 10 dní máme odletět.
Klárka : Máš pravdu. Grayson se mě ptal jestli jseš v pohodě řekla jsem mu že jo prej mu máš pak napsat.
Meg : jo napíšu

Chci vám říct že nové díly by měli vycházet každej pátek a sobotu. Nestíhala jsem to takže tady to je snad se vám to líbilo takže ahoj a v pátek zase tady 😙😙😘
MAGIS

Slepá Láska  Dolan TWINSWhere stories live. Discover now