Asi po hodině rozvalování se na posteli jsem šla do kuchyně jsem strašně hladovej člověk.Grayson se šel vysprchovat.
Myslím si že Klárka a Ethan asi spí jelikož jsou potichu.
Mažu si chleba máslem když v tom vidím Graysona v ručníku musím se smát.G:Mag??
M:Ano??
G: Nevíš kde mám boxerky??
M:Já je nenosím.
G: Vtipný haha já je nemůžu najít v koupelně ani v pokoji nejsou.Šla jsem se podívat do koupelny byly v košíku zavolala jsem Graye. Poděkoval a já jsem si šla dodělat chleba.
Klárka jí můj chleba a směje se mi.Kašlu na to
Po 30 minutách jsme se sešli v obýváku. S tím že kluci musí domů natočit video.
Graysona v té chvíli napadlo : Ethane když všichni ví o Mag a Klárce mohli by jsme natočit girlfriend tag.
E: to není špatný nápad.
Oblékli jsme se a jeli k nim do apartmánu.Kluci všechno připravili a začli jsme točit tohle bylo moje první video před tak velkou skupinou lidí.
1 otázka který sport děláte ?
K:Zrovna nejsem sportovní typ.
M: Hraju fotbal už 12 let od mých 4 let.2 Proč nechodí Klárka s Graysonem a obráceně?
Klára se začala smát.
Já jsem se opřela o Graye a řekla on je můj. 😂
Po natáčení jsme měli večeři u kluků vařili jsme Grayson a já.
U stolu mi volala máma.
Našla jsi přítele po tak dlouhý době.
Máma: Maggie zkus hádat kde bydlí je to mimo Čr
Mag: fakt nevím.
Máma: New jersey.
V tý chvíli se Grayson začal nehorázně dusit.
Máma: Příští týden se stěhujeme a zkončíme svůj nudný život už musím pak ti dám vědět.Mag: wow chce se mi brečet.
Klárka:ty se máš budeš bydlet blízko ke klukům.
Mag: neboj domluvím se s tvojí mamkou budeš chvíli s náma.
Hned jsme si všichni vstoupli a obejmuli se.
Dneska spíme u kluků.
Šli jsme si lehnout jelikož jsem si zapomněla pyžamo tak mi Grayson půjčit tričko které jsem měla jako noční košili.V posteli:
G: Jsem tak rád že spolu budeme chodit ven.
M: ani nevíš jak jsem ráda já.
Usli jsme.Ráno si kluci zabalili věci a pak i my.
Na letišti byla velká skupina holek která čekala až se s nimi budou Eth a Gray fotit.
No jo musíme si zvyknout řekla Klárka.
Mezitím se s námi chtělo vyfotit taky pár holek tak jsme se s nimi vyfotili.Když jsme přiletěli do N.J.
Tak jsme sedli na taxík a jeli k velkému rodinnému domku na konci ulice.
Vystoupili jsme a hned ze dveří vyšla jejich matka otec a sourozenci.
Jakmile jejich matka viděla nás šla za námi a obejmula nás tak to bylo s celou rodinou.Vyšla Cameron jakmile mě uviděla chtěla se se mnou rychle vyfotit.
Tak jsem se s ní vyfotila a dala autogram.
Když jsme šli dovnitř šla jsem si vybalit do Grayovo pokoje a Cameron se mnou.
Pořád se mě ptala na spousty otázek.
Pak se Grayson zeptal Cam stalo se něco ??
Cameron se na něj podívala s pohledem jseš jako blbej ??
Graysone!!! Tohle je nejlepší teenagerka v Evropě která hraje fotbal.
Jen jsem se usmála.
YOU ARE READING
Slepá Láska Dolan TWINS
Random2 nejlepší kamarádky výjdou školu. Udělají si výlet do L.A. Zamilují se do slavných youtuberů. Co bude dál?? Klárka 15 let. Mag16 let.