NUMBER 9

35 2 0
                                    

Chvíli jsem si povídala s Cameron.Je to milá holka strašně upovídaná. Mluvila o Graysonovi když byl malej ukazovala mi fotky videa...atd.

Když bylo 18:00 tak jsme skončili s vyprávěním.
Paní Lisa volala Cameron protože  měla jít nakoupit kluci naučili Klárku stříhat videa.
Bylo mi Cam líto tak jsem šla pro Klárku a jeli jsme s ní po cestě začala hrát Side to Side takže tak...

Když jsme byly u pokladny viděli nás nějaké 13 leté holky které se s námi chtěli vyfotit.
Vyfotili jsme se a jeli k nim domů.
Koupila jsem si s Cam a Klárkou hodně sladkostí jelikož večer budem koukat na telku.

Večer mi volala mamka:
Máma: Jsi v pořádku ?? A kde jseš ??
Mag: Mami jsem s kámošema a kámoškama u jejich rodičů.
Máma :dobře chci ti připomenout že příští týden se stěhujeme takže se budeme balit budeš muset zpět do Čr.
Mag: Jó mami je mi to jasný a chápu to.
Máma:Dobře musím do práce měj se.
Mag:ahoj.

Koukali jsme na Fakjů pane učiteli dobrej film.
Šli jsme spát já a Klárka jsme byly u kluků v pokoji.
Nemohla jsem spát šla jsem na střechu kde byly krásně vidět padající hvězdy.Zanedlouho se Grayson vzbudil a šel na střechu taky.
Mag: Grayi víš asi až poletíte do L.A. já a Klárka budeme muset zpátky do Čr no a pak se znovu uvidíme až přijedete do N.J.
Grayson: Jó na to jsem taky s Ethanem myslel budete nám chybět vrátíme se maximálně za měsíc jelikož budou 4ou toury.
Mag:Jó já vím.
Grayson: Budeš chodit s Cameron ven naučíš ji hrát fotbal,a jezdit na skateboardu.
Mag: Až přiletíte bude to umět líp než vy dva dohromady.
Grayson: Sklonil hlavu a začal brečet...
Mag: Jsi v pořádku ?? Nebolí tě něco??
Gray: Bolí
Mag:a co ??
Gray:Srdce... Nikdy jsem si nemyslel že se tak šíleně zamiluju když si představím celý měsíc bez tebe
Mag: Přestaň brečet ten měsíc uteče.
Buď rád že máš bezva bráchu a ty nejlepší fanoušky.
Grayson: budeme si pořád psát a volat si přes skype.
Mag: Jó budem jdeme spát je tu zima.

Ráno:
Vstanu a jdu do koupelny kde vidím Ethana který si češe vlasy.
Ahoj Mag.
Ahoj Ethane.
E:Jak se ti spalo??
M:Dobře a tobě??
E:Taky chrápal Grayson hlasitě ??
M:Mně to nevadí.
E: Můžu ti něco říct??
M:povídej.
Sedne si na záchodové prkínko a začne mluvit:
Já jsem se šíleně zamiloval do Klárky.
Je tak šílená jako já.
Když se směje tak mě rozesměje.
Je tak tak.... Výjmečná doplním ho.
On se usměje: jó jak to víš ??
M: známe se od malička jako malý jsme se neměli rádi ale od 2 let jsme byly jako ségry a to nám zůstalo dodnes.

Najednou příjde do koupelny Grayson a řekne : Dobrý ráno Ethane můžeš nás nechat o samotě??
Ethan : Jasně jdu se podívat na Klárku jestli je vzhůru.

Mezitím jsem si čistila zuby Grayson navrhl že si budem čistit navzájem.
Začali jsme se smát jako blbý.
Pak jsme šli do jeho pokoje aby jsme jeden druhému pomohli s outfitem.

Šli jsme dolů kde nikdo nebyl Cameron byla na tréninku v házené,Ethan a Klárka v bazénu pan Dolan a paní Dolanová v práci a já a Grayson v kuchyni.
Měla jsem hlad a tak jsem mu řekla ať něco uvaří.

Slepá Láska  Dolan TWINSWhere stories live. Discover now