Ani vám nebudu psát to co jsme si museli sbalit no katastrofa.
Mamka nám řekla že si máme vzít pák kusů oblečení protože nám v New Jersey něco koupí.Nový domov ?
Bože jsem tak nervózní a Klárka taky máma říkala něco o jeho synech který mi jsou ukradený. Myslím na Graysona a Ethana určitě si užívají s fanoušky ach bože jak jsem za ně šťastná.Taxík zastavil a mně se zastavilo srdce.
Vystoupili jsme Klárka její mamka já a moje mamka.
U dveří se objevil nějaký muž kolem 37 let.
Mamka se k němu rozeběhla a obejmula ho.
Klárka se na mě podívala a já protočila očima.
Když jsme k nim došli tak se představil.
Ahoj já jsem Alex.
Pojďte dovnitř holky pokoj máte rozdělený Mag ty ho máš mezi Marcusovím a Lucasovím pokojem Kláry ty máš pokoj na konci chodby za koupelnou.
Šli jsme s Klárkou po schodech.
K: Sakra kdo je Lucas a Marcus ??
M: Jak já to mám vědět.
Otevřela jsem dveře a řekla Klárce za 15 minut tady pak půjdem za Cam.
Vešla jsem do pokoje celý fialovo-zeleno-červený
Wow.
Vybalila si a převlékla do černého tílka a džínových kraťasů.
Vyšla jsem na chodbu kde jsem se hned zarazila Klárka se líbala s jedním klukem.
Šla jsem za nima Klárka se na mě podívala a představila mě
Lucasi tohle je Mag.
Mag tohle je Lucas.
Lucas: Těší mě a natáhl ruku na potřes.
Mag: Čau
Klárka do něj byla blázen jako když viděla poprvé Ethana nechala jsem to být.
Zanedlouho jsem viděla jeho dvojče přiběhl a opřel se o Lucasovo rameno.
Lucas: Holky tohle je můj brácha Marcus.
Marcusi tohle je Klárka a Mag.
Ahoj řekl Marcus.
Klárka po nich koukala s otevřenou pusou a já se naštvala.
Vyšla jsem z domu a Kláru tam nechala šla jsem za Cam.Cam: Bože Mag co tu děláš??
Mag: Potřebuju pomoct
Cam: Pojď dál nikdo doma není.
Ale než začneš tak ti musím něco říct zavřela dveře a šli jsme si sednout na sedačku.Cam: Gray a Ethan přijedou za 1 týden.
Mag: Víš ten mámy novej přítel má syny dvojčata no a.... ani jsem to nedořekla a Cam začala
Cam: Mag nesmíš se do nich zamilovat Grayson by se zhroutil už mu to udělalo pár krav snáší to špatně.
Mag: Já je nenávidím Klára je do nich blázen.
Cam: Ještě horší kurva co budeme dělat. Počkej zavolám Kláře a vynadám ji.
Za 5 minut přišla Klára Cameron se na ni vrhla
Cam: Jseš blbá jestli se zamiluješ do každýho kluka kterýho potkáš tak to jseš sprominutím kráva a pěkně blbá.
Klára: Drž hubu! nezáviď mi že se mnou někdo chodí narozdíl od tebe nikdo tě nechce ani se nedivim.
V tu chvíli jsem zařvala a dost hlasitě.
Obě se lekli a sedli si.
Mag: Kláry tak trochu musím s Cam souhlasit.
Ethan to bude snášet špatně a Grayson taky.
Kláry musíš si uvědomit co sakra chceš já bejt tebou tak si pospíším kluci jsou tady za týden.
Nechci aby na tom byli špatně jezdí na 4ou toury a musí být v dobré náladě.
YOU ARE READING
Slepá Láska Dolan TWINS
Diversos2 nejlepší kamarádky výjdou školu. Udělají si výlet do L.A. Zamilují se do slavných youtuberů. Co bude dál?? Klárka 15 let. Mag16 let.