V tu chvíli se na mě Grayson divně podíval.
G: Cože ?! Jak jenom nejlepší kamarádi. Podívej se na Klárku a Etha proč zase já začal brečet a šel do koupelny.
M: Graysone otevři ty dveře a neřvi prosimtě.
G: Neotevřu budu tu tak dloho dokud mi neřekneš že mě miluješ jako já tebe jasný Mag?.
V tu chvíli jsem cítila nepopsatelný pocit.
Bylo to cute ale chtělo se mi smát i brečet.
M: Pane Graysone Dolane prosím otevřete dveře jedná se o naléhavou zprávu pro vás.
Grayson otevřel dveře utíral si slzy.
Nešlo to musela jsem ho políbil na rty snad naše první políbení na rty.
Zašeplata jsem mu do ucha Miluji tě.
Začal se usmívat byl tak cute jako nikdy předtím.
Mezi tím jsme se zase políbili a v tu chvíli nás přerušil hlasitý potlesk našich fandů Etha a Klárky.
Měla chuť jsem se zabít ale od Graye jsem se nehla ani na krok.
Chvíli jsme ještě koukali na tv a pak jsem usoudila že by bylo lepší jít spát.
Klárka vzala Ethana do svého pokoje a já Graye do svého.Grayson máš to tu pěkné na skříni jsem měla plakáty mých oblíbených českých zpěváků skupin atd.
Grayson kdo to je ??
Ukázal na plakát.
To jsou Lukáš a Pavel tvoří skupinu Slzu která má ty nejlepší písničky ty neznáš.
Aha tak to jo usmál se.Když jsme šli do postele tak se mě zeptal jestli chci ke zdi.
Jó zeď je moje.Leželi jsme vedle sebe cítila jsem jak dýchá položil si svou velkou ruku na můj pas.
Hned jsem usnula.
Asi o 20 minut mě Grayson vzbudil jelikož křičel ze spaní neodcházej neodcházej.
Otočila jsem se k němu a snažila se ho vzbudit otevřel oči ze kterých se mu začali valit velké slzy.
Když mě uviděl obejmul mě.Nechápala jsem co se děje ale líbilo se mi to.
Chvíli jsem hleděla na jeho krásné hnědozelené očka. Říkal že za 2 dny mají letět do New Jersey jestli by jsme nechtěli jít s nima. Říkám že se budu muset domluvit s Klárkou.
Ale jak jí znám bude 100%.
Najednou jsme usli.
Ráno jsem se vzbudila a vstala z postele.
Mezi tím všchni spali.
Šla jsem do sprchy jak jinak jsem si začala zpívat Side to Side od Ariany Grande když jsem začala rappovat Nicki Minaj slyšela jsem jak se někdo směje.
Hey něco k smíchu ??
Grayson hezky zpíváš.
M: jó k tomu umím hrát na 2 druhy kytary,bicí, keyboard a piano
G: já hraju na keyboard pak si můžeme zahrát.
M: Chci se utřít můžeš jít prosím.
G: Jasně už kráčím z této místnosti a začne se smát.
Když vylezu ze sprchy mám mokré nohy jdu do kuchyně a hodím hubu dopadnu a jedno koleno všichni se začnou smát.
Hahaha to je strašně vtipný řeknu.Sedneme si ke stolu a snídáme
Grayson začne mluvit:
Holky za 2 dny letíme do New Jersey nechtěli by jste s náma.
Podíváme se na sebe a obě kývnem.
Fayne tak se potom domluvíme musíte poznat naší ségru Cam je strašně hodná a vtipná.
Ethan pojďtě hodíme selfie na insta.
Na fotce Klárka obýmá Ethana a já dávám pusu Graysonovi oba se cítí blažně.Klukům se po snídani nikam nechtělo.
A tak jsme každý zapadl do svého pokoje(pochopitelně Eth ke Klárce a Grayson ke mně).
Budeme zpívat navrhne Grayson.
Jó dobře a co.
Třeba Side to Side ?? Začně se hlasitě smát.
Hele tohle není vtipný jó
On : promiň ale zpíváš dobře.
Fajn tak jdeme na to začnu zpívám refrén jako první hned za mnou ho opakuje Grayson i když mu to nejde tak se snaží a za to ho pochválím.
Mezi tím Ethanovi chodí různé zprávy na nás dvě.
Pak se k tomu Grayson i Ethan na twitteru musí přiznat a napíší že si našli holky.
Vysvětlení:
Drazí fanoušci
Ano tohle jsou naše holky jelikož nám je 16 let tak je pochopitelné že nebudeme pořád sami.
Sami máte kluky.
Nebojte s Yb nechceme skončit ani nám to Mag a Klárka nezakazují naopak nás podporují.
Pořád vás milujeme nebojte se.
Kdyby jste o Mag a Klárce chtěli cokoliv vědět tak je sledujte na instagramu ClaireSmith Maggieice (ano neexistují ale co 😂😂😂)
S Láskou Ethan a Grayson.Řeknu vám měli jsme víc a víc upozornění na mobilech hodně sledovatelů.
Každá jsme si nastavili profilovou fotku.
Klárka s malířskou čepicí.
A já s fotbalovým dresem číslo 47.
Hned jsme se vyfotili každá se svým klukem.
Grayson je praštěnej no co dodat.Fotky měli kolem 100 000 liků
A my víc a víc otázek a sledovatelů.Zase 2 díly snad se vám líbili byla jsem nemocná a musela si dělat úkoly a tak.
No tak tady jsou ten 2 trochu delší ale nevadí.
V pátek by měl vyjít další.
Tak sa majte a čusko.......
YOU ARE READING
Slepá Láska Dolan TWINS
Random2 nejlepší kamarádky výjdou školu. Udělají si výlet do L.A. Zamilují se do slavných youtuberů. Co bude dál?? Klárka 15 let. Mag16 let.