Tahle kapitola budou samé pocity a myšlenky hlavních postav
Grayson: Ethan mě vzbudil když jsme dorazili do L.A. mám to tu rád na letišti bylo hodně našich fanynek. Fotili jsme se s nimi. Pak nám Kyle (náš bodybuard) řekl že musíme jít.
Sedli jsme si do auta odvezli nás do našeho apartmánu.
Chvíli jsme se nudili ale pak jsem i já i Ethan přišli na jednu věc.
Holky budou doma tak jim zavoláme na skype.Ethan: Vytáčíme číslo nezvedá to
G: Asi jsou teď na cestě.
E: To jó.Mag: já a Klárka jsme se pak uklidnili a vyšli z letiště chytli si taxík který nás hodil domů.
Já a Klárka bydlíme ve dvoupatrovém domě nahoře bydlím já mamka a brácha a dole Klárka její mamka a její o 5 let mladší ségra.
Mamka byla štastná že nás vidí. Všechno nám řekla kde to je a tak.
Ukázala nám fotku jejího přítele.
A nejlepší dvě zprávy co nám mamka řekla
1. Já a můj přítel jsme se dohodli že u nás může Klárka a její rodina bydlet.
2. Nevim jestli vás tato zprava nadchne často budeme jezdit do New Yorku a L.A.V tu chvili se i já i Klárka začneme smát a obejmeme se.
Rychle si jde každá vybalit.
Sejdeme se u mě v pokoji Kláry.
Když Klárka přišla rozhodli jsme se zavolat klukům přes skype.Ethan: Byl jsem na notebooku a koukal na Klárky instagram. Najednou mi začali volat holky zvedl jsem to.
Obě byly štastné zeptal jsem se jich jak se mají a oni mi řekli že nejlíp na světě.
Mag: Ethane kde je Grayson??
E: Asi u.... nedopověděl to přerušil ho Gray
G: Čaute holky
K a M : Kluci máme bezva zprávu. Jak se budem stěhovat tak i já i Klárka budeme bydlet v jednom domě. No a často budeme jezdit do New Yorku a do L.A.
G a E: Tak to je supér to se uvidíme dřív jak já se těším.
M: Kluci musíme ven před barákem máme kamoše.
G: Ethane a Klárko nechali by jste mě a Mag o samotě.
Jj
G: Mag já vím že jsme teď hodně daleko od sebe.
Slib mi že mě nezradíš.
Mag: O čem to mluvíš moulo 😂😂 jsou to jenom kamarádi.
G: A já jsem co??
M: Moje láska při tom se Grayson usmál a já mu řekla že musím pak zase zavolám ahoj.
G: AhojEthan: Tak co ti řekla ??
G: Že jsem jeji láska ☺
YOU ARE READING
Slepá Láska Dolan TWINS
Random2 nejlepší kamarádky výjdou školu. Udělají si výlet do L.A. Zamilují se do slavných youtuberů. Co bude dál?? Klárka 15 let. Mag16 let.