bölüm 4

13 2 0
                                    

Ben Rüzgar Eroğlu . Doğduğum ilk günden beri çalışırdım ve bu zamana kadar geldim şimdi ise zenginim ama bir kızı ailesiz bıraktım ve suan bakmakla yükümlü olduğum kızı ezdi adam. Şimdi odetme zamanı ...
Çağrıyı aradım ve dükkanı kursunlanasini soylemistim tabi çağrı hayır demeye gotu yemez evet dedi ve suan dükkan havaya uçuyor.

O onu korumak zorundaydım bi kişiye ceza verdiysem ve bu bir masum kişiyse bende bedelini odemek zorundaydım. Eve doğru sürmüşüm arabayı bi kaç dakika sonra eve varmıştım bile . Bahçenin kapısından yaklaşmaya başladım ve evin kapısının önüne gelip kapıyı çaldım.kapi açıldı.

- buyrun efendim .
Evimizin hizmetcisi mustesna hanım di bu eve girdim ve koşturarak merdivenden çıktım . Odama vardığımda yatağa attım kendimi.
Kız hakkında herşeyi öğrenmiştim son 1 ayda kız sıcaktan hoşlanmaz soğuk sever safra kesesinde taş var ve ameliyat olmaktan korktuğu için ameliyat olmuyor. Ama 2 kere kriz geçirmiş ve bu krize hiç bir ilaç fayda etmiyormuş serum , iğne . Böyle düşünmeye devam ederken uyuya kalmıştım bile.

......

Ahhh bugün okulll var. Lanet olsun kim çıkardı şu okulu yaw , yaw sanki gitmesek olmuyormu sabah annem sağolsun yüzüme yediğim suyla yüzümü yıkama ma gerek kalmadı .
Sinirle ayağa kalktım ve kendime kıyafet aramaya üşendiğim için mustesna hanım a çağırıp her zamanki giydiklerimden istedim . Yani hani hep giydiğim değil aynı tarz giydiklerimden . Ah sağolsun mavi v yaka kaslarımı gosterecek birşeydi bu . Evet okulun ilk günü bilgisayar bölümünde tavlıyacağım kız çoktu. Veee tabikide bizim pambık prensesimizde ordaydi hani benim şu bakmak zorunda olduğum kız. Evet üstümü giyinmeye başlamıştım bile hemen giyinip şu pambık prensesi alayım .

ada dan.

İlk defa annemin öpücüğü olmadan gittiğim ilk okul . Çoktan kalkmıştım ve hazırlanmaya başlamıştım. Bugün hep siyah giyinecektim , bugün lanet bir gün pazartesi+acı+nefret++annesizlik= ağlamak . böyleydi işte hep heryerde annemi babamı düşündükçe ağlayasım geliyordu. (multi adanın giydiği kıyafet ceketsiz) ama toparlanmam lazımdı artık ,yine acım var ama  gelecegimide dusunmem lazımdı hayatımı yaşamımı tabi onlardan bi heves kaldıysa içimde ...

Ayakkabılarımı giydikten sonra dışarıya ciktim ve yürümeye başladım. Yüzüme vuran rüzgar ne güzeldi . Güvercinlerin sesi adeta yaşama sebebiydi . Okulun yazısını gördükten sonra yine lanetler savurmustum . Ben sırt çantayı bile taşımaya usenirken suan kafamda dersmi tasiycaktim güldürmeyin beni!

Okulun kapısına geldiğimde . İçeri girdim ve yine herkes aynıydı. Kizlar birbirleriyle konuşuyordu bense salak saçma durmuş etrafa göz gezdiriyodum .
Okul müdürü ne baktım , hocalarla konuşuyordu herye bakmaya başladım . Gözlerim erkek gurubuna takılınca yuvarlak oluşmuşlardı. Çok merak ettim ama kıpırdamadım yerimden. Grup açılınca onu gördüm.

Yok artık aman allahım bu çocuk na yapıyor lan burda?

- sapik ??? Sen ne ariyon burda?

Agzimi kıpırdatmıştım ama anladı sanırım . Gulerek göz kirpmisti ama ilk önce oda görünce gözleri mal gibi açılmıştı . Aman tanrım didim . Bu ne lan bu nasıl şans .

Gökyüzüne baktım ve sabır diledim. Hadi maç başlasın o zaman !

...

Merhaba nasılsıniz canlarim uzuuun bir aradan sonra yine başladım 15 tatiline girdiğimizde COOOK guzel bölümler gelicek :-* hepinizi çok seviyorum .

•••• Karmakarışık ••••Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin