Bölüm 5

13 2 2
                                    

Hızlı hızlı yürümeye başladım binaya doğru.  Arkamdan ayak sesleri gelince saha çok hızlandım.  Önüme büyük bi beden geçince durmak zorunda kaldım ve kafamı yukarıya kaldırdım.

Kaldırmamla  kocaman gülümseme ile bakan sapık yani rüzgar vardı.

- napıyorsun kız sen burda. Dedi.

- okuyorum. Dedim.

Yanından geçmeye çalışırken tekrar önüme geçmişti.  Öbürkü taraftan geçmeye çalıştığımda yine önüme geçmişti ve içimden kocaaaa  bir küfür savurdum.

- ciddi olamazsın sen burdamı okuyorsun?  Dedi.

Yine gökyüzüne baktım.

- allahım sen beni sınıyomusun  bu malla?

-Töbe de gız burda taş var taşşşş.

Ona tek kaşımı kaldırıp baktım ve sırıttım.

- ne taş ama kaldırım taşı.  Dedim ve ona ters ters bakarak yanından geçtim.

Gülümseyerek binaya girdim ve küfürler savurmaya  başladım. 

....

Sınıfın kapısından girdim ve en arka sıranın birine oturup kafamı kollarıma gömdüm ve derin bir uyku çekmeye hazırdım.  Elimi sıranın altına koyardım genellikle uyurken.  Ama bu defa koyduğumda şiş bişeyler vardı laynolumsu.  Kafamı kaldırdım ve ne olduğuna baktım. 

Allahım ben bir göz istedim sen verdin iki göz allahım allah senden razı olsun.

Sıranın altındaki mont tu ve sanırım sahibi yoktu montu aldım ve üstüme  örttüm kafamıda kapişona  soktum heryer  kap karanlık tı.  Gözlerimde kapatıp uykuya dalmıştım . 

...

Bi anda etraf aydınlanmış ve üstümde mont yoktu kafamı kaldırdım ve montu alan kişiye baktım. Allahım nedir bu çektiğim çileeee.

- benim montu sahiplenmişsin.  Kokumu sevdiğini söyleseydin parfümümü verirdim.  Dedi ve sırıtarak bana bakıyordu.

- bela mısın oğlum sen?  Git defol kendi sınıfına.  Ay çok meraklıydım sanki senin montununa.  Leş gibi ter kokuyor.

- daha demin ne güzel uyuyodun  güzelim.  Şimdi ter kokulumu  oldu?

Kafamı uğraşmadan tekrar sıraya koydum ve azıcık kıpıranıp  uykuya dalmaya çalıştım. 

Yanımda bi çökme olunca sapığın oturduğunu anladım.  Ama kafamı kaldıracak umudum yoktu.

- Eteğini düzelt., (!) dedi ve sıçrayarak uyandım.

Ona baktığımda tam ağzımı açmıştım ki gözleri maviden çok koyu bi maviye geçmiş ve dişlerini sıkarak bana bakıyordu.  Etrafa baktığımda erkeklerin bacağıma baktığını gördüm ve düzelttim.

Tekrar oturup ona baktım ve hala sinirli gibiydi bu neydi böyle.

- yanımda oturmana  izin vermemiştim?

Konuyu değiştirmeye çalıştım.  Ve baban yine sinirli bakarak .

- üzgünüm burası BENIM yerim ve sen geldin buraya. (!)

Neden bağırıyordu ki.

- tamam giderim çekil. (!)

Ayağa kalktım ve çantamı omzuma taktım. Bileğimden  tutu ve bana baktı.

- OTUR(!)

Yine serkmiştim  ve bi anda yerime oturdum.  Korkmadım değil yani.  Onu  ilk defa böyle görüyorum.

Şimdi boku yedik.

•••• Karmakarışık ••••Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin