Bölüm 6

5 1 0
                                    

Aradan 1  hafta geçmişti bilin bakalım noluyor rüzgar sahiplendi resmen beni lan sabah götürüp akşam getiriyor ne gereği varsa bokum arabasıyla hava atıyor. Neyse hazırlanayımda kızmasın rüzgarcığım jxjcjxjdskd eee ne demişler körpüyü geçesiye kadar ayıya dayı. Evet körpü o

Elime telefonu aldım. Yatakta yuvalanıyordum resmen telefonun ekran kilidini açtıktan sonra ailemin resmini gördüm gözlerim dolmaya başlamıştı bile ki ağlamama izin yok artık telefon titremeye başladı tövbe  estağfurullah Azer Bülbül bile bukadar titremiyor lan durr anaaaa.
Telefon kafayı yedi kimin aradığınıda göstermiyor salak. Biz türkler napardı  vurarak çalıştırdı deneyelim.

Telefonun ekranına bi şaplak yapıştırdım ve ahanda işe yaradı  ekran açıldı lan helal bize valla bizde olmasak icatlar tamir edilmez. Ahanda rüzgar, rüzgar arıyor.

Yeşil arama tuşuna bastım ve kulağıma dayadım

- hı.

+ uyandınmı.

- hıı - hıı.

+yalanını sikeyim kalk giyin hadi kapının önündeyim.

- hıı - hı ha kapının önündemi

- evvett hadii.

+ tamam dur hemencecik hazırlanıyorum

- 5 dakkan var

+ he booookuma 5 dakka değil dakika ah gıt ah.

Ben kıkırdarken telefonun yüzüme kapandığını anlamıştım bile.

Hemen kalkıp üstüme uzun kollu boynu saran badiler varya hani boğazlı badi. İşte ondan giydim ve altıma siyah pantolon. Siyah Nike ayakkabılarımıda giyip hazırım. Saçımıda hallediyim zatn çantam akşamdan hazır ohh mis.. Koşturarak aşağıya indim ve şuan sadece bir dakikam kalmıştı koş ada kooooooooş demir kapıyı açtım kapı aralanorken beraber onun sırıtışı geliyordu gözler önüne eliyle 30 saniye kaldı dedi ve ben yine koşturmaya başladım hunharca koşuyorfum. Oda arabaya dayanmış beni izliyordu. Koşuyordum iyi güzelde yavaşlayamıyordum firenim tutmuyor laaaağn.

- rüzgar çekil firen tutmuyor valla trafik ka-

O kollarını açmıştı benfde kendimi durduramadığım içinde tam onun kollarına geldim.

Son hızla geldiğim içinde onun kafasına kafam çarptı ve onun kafasıda arabaya çarptı.

+ aaaahhh kızım yavaş Allahım yarabbim.

İçimdeki ses yine kopmaya çalışıyordu

- ama ben sana çekil dedim demi sanki benim kafam acımıyor o bu değilde kafan morardı lan.

+ seni öldürürüm.

Üzerime yürüyordu geri geri geliyordum.

+ SENİ ÖLDÜRÜRÜM (!)

- A-aman nolucak bi-birazcık morarmaktan.

Bi anda gülmeye başlamıştı bende ona bakarken istemsiz şekilde gülmüştüm.  Bi anda gülerlerken yere bakmıştım yüzümü rüzgara baktığımda arabanın arkasında karşı kaldırımda annem vardı.

Gözlerim kocaman açılmıştı.

-ANNE (!?)

Rüzgar anlamayarak bana  bakıyordu benim baktığım yere kafasını çevirmişti.

Rüzgar ın ağzından :

Ona bakıyordum bir anda gülerken yüzü dondu ve gözleri kızarmış bir yere odaklanmış şeklide bakıyordu

+ANNE(!?)

Annemi onun baktığı yere bakmıştım ama hiçbirşey yoktu.

Tekrar onda baktığımda oda yoktu

Adanın ağzından:

Annem bana geliyordu ama yoldan araba da geliyordu. Annem yavaş yavaş bana gelirken ben Koşturarak annemi durdurmaya çalışıyordum.

- Anne duurr (!)

Annem hala gülümseyerek bana geliyordu.

Koşturarak yola çıkmıştım tam anneme sarılacakken yanımda bacağımda ve karnımda hissettiğim acıyla dona kalmıştım annem bi anda yok olmuştu ve tekerleklerin zeminde çıkardığı çığlık sesini duymuştum.

  rüzgar görüş alanımda  elindeki kana bakıyordu gözlerimi açık tutamıyordum gözlerim kapanıyor du. Rüzgarın kesik kesik seslerini duymuştum .

- yardım -  ada - hıçkırık -

Gözlerim kapanmıştı artık hiçbirşey duyamıyordum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 29, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

•••• Karmakarışık ••••Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin