Chapter 9

34 5 1
                                    

Pov Dan

Ik word wakker doordat mijn moeder mijn kamer binnen komt en me door elkaar schut. 'Kom op Dan, wakker worden! We moeten zo naar tante Cecilia.' Langzaam open ik mijn ogen en draai mijn hoofd naar de wekker: 12:00. 'Heb ik zo lang geslapen?' zeg ik verbaasd. 'Ja Dan, daarom moet je nu opschieten! We moeten half 1 weg.' Ik stap mijn bed uit en mijn moeder verlaat de kamer. Snel trek ik wat leuke kleren aan en pak mijn natuurkunde boeken. Beneden staat mijn ontbijt al klaar. 'Je haar zit door de war.' Mijn moeder komt op me aflopen om mijn haar goed te doen. Snel wuif ik haar weg. 'Ik weet het, ik moet het nog stijlen.' 'Ga maar snel doen dan.' Ik ren naar boven en ben net op tijd klaar als we om half 1 weg gaan.

'Maar mam, ik moet wel leren en Phil kan me daar mee helpen' zeur ik bij mijn moeder. 'Nee Dan, blijf gewoon gezellig hier. Tante Cecilia heeft je al heel lang niet gezien en het is ook zo asociaal om de hele tijd achter je computer te zitten.' Ik slaak een geërgerde zucht. Ik pak snel mijn telefoon en stuur een bericht naar Phil.

my_chemical_darkness: Sorry Phil.. Ik mag toch niet skypen.. Ik moet mijn telefoon weg leggen..

PhilSummers: Awh :(  Succes met leren Dan. Misschien kunnen we toch zo nog even chatten, of morgen.

my_chemical_darkness: Is goed, kan vast wel :)

Ik geef mijn telefoon aan mijn moeder die hem in haar tas stopt. Ik sta op en loop naar de tafel met eten, kan ik ten minste nog iets leuks doen.

Pov Phil

Ik lig nog in mijn bed als ik een berichtje van Dan krijg. Helaas kan hij toch niet skypen maar misschien is dat ook beter. Ik moet namelijk weer eens een video uploaden. Kreunend stap ik uit bed en loop de trap af. Ik pak een schaal cornflakes en ga aan tafel zitten. Wat zal ik filmen? Terwijl ik in het oneindig staar kom op plots op een idee. Vlug eet ik m'n schaal leeg, leg de schaal in de wasbak en ren naar boven. Ik zet m'n laptop klaar en ga op m'n bed zetten. "Hello everyone..."

Pov Dan

Om half 5 zijn we nog steeds bij tante Cecilia. Ik bedenk wat Phil aan het doen is... Mijn moeder merkt dat ik blijkbaar niet echt aan het opletten ben, dus tikt ze me aan. 'Weet je Dan, ga anders maar vast naar huis. Dan kan je je toets nog even leren.' 'Bedankt mam.' Ik geef haar een kus op haar wang en fiets terug naar huis.

---

Vrij kort hoofdstukje, maar het is iets toch..

Sorry voor het lange tijd niet updaten, we hebben al een hele tijd niet meer geschreven (gelukkig hebben we een voorraadje) en daarom vergeten we het gewoon te publiceren..

Maar don't worry, we gaan proberen elke week te updaten

Xx A en K

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Nov 08, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Hello internetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu