Salona doğru adım adım ilerliyordum. Birazdan hiç tanımadığım bir adamla sözlenicektim. Ve elimden hiçbir şey gelmiyordu. Son bir kez iç çektim ve salondan içeri girdim. Girer girmez çınar gözüme çarpmıştı. Gerçekten şanslıydım çünkü çınar aşırı yakışıklıydı. Yerime oturmadan önce gidip Ahmet Bey ve Meltem Hanımı öptüm. Çınarada gülümseyip yerime oturdum. Çınar gözlerini dikmiş bana bakıyordu. Eğer bunu yapmaya devam edicekse gerginlikten ölücektim. Ahmet Bey kafasını kaldırıp konuşmaya başladı. Evet efendim, Sonsuz kızımda geldiğine göre artık konuşmaya geçebiliriz. Sebebi ziyaretimiz belli. Allahın emri Peygamberin kavliyle kızınız Sonsuzu oğlumuz çınara istiyoruz. Babam son bir kez bana baktı ve ardından verdim gitti diyip gülümsedi. Annem hemen kalkıp masadaki yüzükleri getirdi. Benlen Çınarda kalkıp yan yana geçtik. Babam elindeki yüzüğü benim parmağımdan geçirdi. Diğer yüzüğüde alıp Çınarın parmağından geçirdi. Ahmet bey de elindeki makasla kurdelayı kesti. Annemlerin yanına gidip önce onlara sarıldım. Daha sonrada ahmet bey ve meltem hanıma sarıldım. Ahmet bey bana baktı ve sonsuz kızım hadi al sözlünüde odana çıkın oturun konuşun dedi. Arkamı dönüp babama baktığımda gitmemin gerektiğini söyledi. Ben önden çınarda arkamdan odama yürümeye başladık.
~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<
Yarım saattir Çınarla oturuyorduk ve ikimizinde ağzından tek bir kelime çıkmamıştı. Çınar bana bakıyordu bende ona derken çınar sessizliği bozdu ve, sonsuz düğün için istediğin özel bir şey varsa söyliyebilirsin dedi. Saol Çınar ama istediğim bir şey yok. Zaten bu düğün benim için pekte önemli değil. Biliyorsunki bunu ailem için yapıyorum. Başka hiç bir sebebi yok inşallah böyle düşünüyorsundur. Gözlerinde acı bir ifade belirdi. Kötü bir şey dememiştimki. İkimizde zorla evleniyorduk sonuçta. Bende öyle düşünüyordum. Sadece istediğin bir şey varmı diye sormak istemiştim sonsuz. Aslında onu üzmek istememiştim. Ama yapabiliceğim bir şey yoktu. Sonsuz bu arada annenler söyledimi bilmiyorum ama kına gecesi yapılmıycak. Babamlar vakit kaybı olmaması için kına gecesi yapmamaya karar verdiler. Yarın düğün var. Bu kadarıda fazlaydı artık. Bu ne telaş anlamıyordumki hem çınar neden hiçbir şey söylemiyordu ki? Çınar sana bir şey sorucam. Yarından sonra artık kocam olucaksın bu yüzden merak ettiğim bir şey var. Yüzüme anlamsızca bakıp sorabilirsin dedi. Çınar sevgilin varmı? Birden gülümsemeye başladı. İlk kez gülümsediğini görmüştüm. Bu çok tuhaftı. Gözlerimin içine baktı ve sevgilim yok dedi. Açıkçası rahatlamıştım. Çiftin arasına girmek pek hoş olmazdı. Sonsuz peki senin sevgilin varmı? Sorusu karşısında sersemlemiştim. Benim sevgilim var mıydı? Bora gitmişti ve beni yanlız bırakmıştı. Sanırım artık sevgilim sayılmazdı. Gayet umursamaz bir şekilde hayır sevgilim yok dedim. Çınar birden kıpkırmızı olmuş yüzünde hafif bir tebessüm belirmişti. Böyle güldüğüne tıpkı Boraya benzemişti. Ama sadece gülüşü değil, çoğu özelliği Boraya benziyordu. Aralarında yaş farkı olmazsa ikiz olduklarını bile düşünebilirdim. Birden babam kapıyı çalıp içeri girdi. Çınar oğlum hadi baban çağırıyor. Yarın düğün var erken gitmelisiniz. Peki geliyorum hemen. Ayağa kalkıp Çınarla el sıkıştık. Ve sonra gitti. Ama sanırım ben çok önemli bir şey almamıştım. Aman allahım! Yarın evleniyordum ve benim gelinliğim yoktu. Koşarak odamdan çıktım ve annemlerin yanına gittim. Anne bana gelinlik almadınız nasıl evlenicem? Annem ve babam bir kutuyla yanıma geldiler kutu o kadar büyüktüki nerdeyse benim kadardı. Kızım bu Çınarın sana evlilik hediyesi aç bakalım beğenicekmsin. Evlilik hediyesi mi? Şaşırmıştım açıkçası böyle bir şey beklemiyordum. Kutunun kapağını yavaşça açtım. İçinde dünyalar güzeli bir gelinlik ayakkabılar ve çiçekli bir taç vardı. Hepsi muhteşemdi. Arayıp Çınara teşekkür etmeliydim. Annem elini omzuma koyup beğendin mi tatlım dedi. Beğendim anne gerçekten çok güzeller. Çınarı arayıp teşekkür etmek isterdim ama bende numarası yok. Annem salona gidip telefonunu getirdi dur kızım bende numarası var. Meltem hanım sana vermem için yazmıştı. Annemin telefonunu alıp numarayı kendime kaydettim. Kutuyuda annemle babamın yardımıyla odaya taşıdık. Cebimden telefonumu alıp çınarın numarasına baktım. Arasamıydım yoksa aramasamıydım bilemedim. En iyisi mesaj atmaktı sanırım. Bende Çınar gelinlik ve diğer hediyeler için çok teşekkür ederim. Gerçekten çok güzeller yazıp gönderdim.