Çınar evin kapısını açarken bende etrafı seyrediyordum. Ev gerçekten büyük ve güzeldi. Kapı açıldığında Çınarla beraber valizleri içeri taşıdık. Çınar bana odamızı gösterip duşa girdi. Bende yemek yapmak için mutfağa indim. Acaba ne yemek yapsaydım. Çınar ne severdi ki? Gidip ona sormayı düşündüm ama kızgın olduğu için sormadım. En iyisi soslu tavuk ve pilav yapmaktı. Dolabın kapağını açıp tavuğu çıkardım. Bıçakla tavuğu parçalara bölüp tepsiye dizdim. Pirinçleride hazırlayıp tencereye koydum. Sos için salça ve yağ çıkarıp tavuğa sürdüm. Tavuklarıda fırına atıp sofrayı kurmaya başladım. Tabakları ve bardakları çıkarıp masaya koydum. Peçetelere şekil verip çatal kaşıklarıda üstüne yerleştirdim. Sofra hazırdı. Çınarı çağırmak için yukarı çıktım. Odanın kapısını tıklattığımda ses gelmedi. Bir iki kere daha çaldım ama hiç ses gelmedi. En sonunda kapıyı açtığımda Çınarı yerde oturmuş ağlarken gördüm. Hemen yanına oturup ona sarıldım. Öyle içten ağlıyordu ki benim bile gözlerim dolmuştu. Dayanamadım ve Çınar neden ağlıyorsun diye sordum. Gözlerime baktı ve sen gerçekten bunları hak etmiyorsun dedi. Ona daha sıkı sarıldım ve yok bir şey dedim. Banyo yapmamıştı. Sanırım yemek hazırlamaya başladığımdan beri ağlıyordu. Elini tuttum ve onu banyoya götürdüm. Banyo yapmamışsın kendine gelirsin dedim. Tam kapıdan çıkacekken elimden tuttu. Sen de yapmamışsın beraber yapalım dedi. Geçici bir şok ardından sen yap sonra ben yaparım diye geveledim. Artık utanma benden dedi. Haklıydı. Ondan utanmamam gerekirdi. Ama nedense bunu yapamıyordum. Elimi tutup beni kendine doğru çekti tişörtünü çıkarıp yere attığında bütün vücudumun yandığını hissettim. Benim tişörtümüde çıkardığında yanan yüzüm artık alev almıştı. Birden bana sarılınca şaşırdım. Sen buna hazır değilsin dedi. Saçlarımı öpüp sen hazır olana kadar bekliycem dedi. Elimi tutup beni duşun içine soktu. Suyu açıp ikimizin üstüne tutunca ferahladım. Gülümsedi ve çok acıktım dedi. Yemek hazırladım merak etme diyince tavuğun hala fırında olduğu aklıma geldi. Tavuk yandı diye bağırıp duştan çıktım. Üstüme bulduğum ilk bornozu geçirip aşağı indim. Mutfaktan yanık kokuları geliyordu. Elime bir bez alıp fırının kapağını açtım. Soslu tavuğumdan geriye kalan tek şey yanık tavuktu. Oflayıp tepsiyi fırından çıkardım. Çınar yanıma gelip gülmeye başlıyınca bir yemek bile yapamıyorsun dedi. Gözlerimi devirip senin yüzünden yandı bir kere dedim. Sırıtıp üstüme bakınca çınarın bornozunu giydiğimi fark ettim. Kahkaha atıp sana daha çok yakışmış vallaha dedi. Kendimi tutamayıp bende güldüm. Napsaydım yemeğin telaşından ilk bulduğumu giydim dedim. Sorun olmaz diyip gülümsedi. İstersen pizza isteyelim. Yemeğini yarın yaparsın artık dedi. Peki diyip odaya çıktım. Dolaptan eşofmanlarımı çıkarıp giydim ve saçlarımı topladım. Aşağı indiğimde Çınar telefonda babasıyla konuşuyordu. Beni görünce tamam baba tamam diyip telefonu kapattı. Ne konuştunuz diye sordum. Önemli bişey yok diyip mutfağa gitti. Dolaptan sigara alıp içmeye başladı. Açıkçası çınarın sigara içtiğini bilmiyordum. Şaşırmıştım, yanına gidip ne zamandan beri sigara içiyordun diye sordum. Sırıttı ve lisenin başından beri dedi. 3 gündür hiç içtiğini görmemiştim dedim. 3 gündür hiç içmedimde ondan dedi. Kapı çalınca pizzaların geldiğini umarak kapıyı açtım. Tam tahmin ettiğim gibi pizzacı gelmişti. Pizzaları elinden alıp parayı ödedim. Masaya geçip pizzaları açtığımda çınar sigarasını bitirmişti. Sofra zaten kurulu olduğu için pizzaları kutudan çıkarıp tabaklara koydum. Çınar dolaptan içki şişesi çıkarıp kendine doldurunca canım çekmişti. Bana da doldursana dediğimde kaşlarını çatıp bana baktı. Son içtiğinde neler yaptığını unutmadım dedi. Harbi ben neler yapmıştım? Neler yapmışım diye sorunca gözlerini devirdi. Merak etme sırrın bende diyip göz kırptı. Ne sırrı ya dedim. Kimseye söyleyemem sır sırdır diyip sırıttı. Sinirim bozlumuştu. Demek öyle ha diyip bardaktaki suyu kafasına döktüm. Gülüp o da bana su dökünce kaçmaya başladım. Merdivenlere doğru koşarken ayağım kaydı ve yere düşüyordum. Son anda Çınar beni tutunca gülümsedim. Yüzlerimiz arasında 2 3 santim vardı. Nefesindeki sigara kokusunu alabiliyordum. Çınar dudaklarını dudaklarıma yaklaştırınca telaşla kucağından kalktım. Hadi yemek yiyelim diyince gözlerini devirip yürümeye başladı. Sandalyesine oturunca bende onun karşısındaki sandalyeye oturdum. Sonsuz sana bir şey söylemem gerek dedi. Bende tabi söyle dedim. Babam ve annem yarın bizi ziyarete geliceklermiş dedi. Ciddimisin diye bağırınca gülmeye başladı. Yarına kadar nasıl hazırlanıcaktım. Yemekleri yapıp evi toparlamam lazımdı. Peki yemekte ne yapıcaktım. Telaşla pizzamı ağzıma tıkıp koltuktaki telefonumu almaya gittim. İnstagramdan yemek tarifi sitelerine bakmaya başladım. Ama hiç bir şey bulamamıştım. Amaa ya diyip Çınarın yanına gittim. Yemekte ne yapıcam ki dedim. Annenler ne sever bilmiyorum dedim. Çınar gülümseyip ben biliyorum diyince sırıtmaya başladım. Şirin surat yapıp Çınar yemekleri yaparken yardım edermisin diye sordum. Çınarın bu şirin halime karşı koyması imkansızdı. Ciddi bir şekilde hayır diyince suratımı astım. Nasıl hayır diye cırladım. Tamam yardım ederim sen yeterki cırlama diyip gülmeye başladı. Zafer sırıtışımı yapıp yerime oturdum. Çınar peki ne yapıcaz dedim ? Norceç somonu ve karides diyince suratımı astım. Ama bunları daha önce hiç yapmadımki dedim. Ben sana yardım edicem sen merak etme dedi. Teşekkür ederim diyip suyumu içtim. Pizzamı bitirdiğimde Çınarında pizzasını birirdiğini fark ettim. Ben sofrayı toplıyım diyip ayağa kalktım. O da kalkıp yardım ederim dedi. Beraber tapakları ve bardakları makineye yerleştirdik. Sofrayı silip geri kalanlarıda topladık. Çınar televizyon izlemek için salona gidince bende yanındaki koltuğa oturdum. Film izliyelimmi diye sordum. O da ne tür bir film dedi. Gülümseyip fark etmez dedim. O da senden önce ben olurmu dedi. O filmi izlemeyi gerçekten çok istiyordum. Çünki başrol oyuncuları arasında biricik daenerys targaryenim vardı. Olur dedim. Ayağa kalkıp dolaptan cd yi çıkardı. Koltuğa oturunca yanıma gelsene dedi. Olur diyip yanına oturdum. Film başlıyınca çınar bana yaklaşıp elini omzuma koydu. Yüzümün kızardığını hissedince hemen elimle yüzümü kapattım. Çınar anlamış olucakki sırıtmaya başladı. Kafasına vurup filmini izlesene dedim. Sırıtıp önüne döndü.
Tamam be dedi. Gülümsedim ve filmi izlemeye devam ettim. Daenerys ne kadarda şirin olmuştu bu rolde. Adam kızı öpünce kalbim birden hızlanmaya başladı. Çınara baktığımda gayet rahat bir şeklide filmi izliyordu. Yüzümün kızarmaya başladığını hissettiğimde kumandayı alıp filmi kapattım. Çınar bana noldu bakışları atınca uykum geldi uyuyalım dedim. Gözlerini devirip ne güzel film izliyoduk işte dedi. Ama uykum var yarın izleriz diyip ayağa kalktım. Çınarda peşimden geldi. Yatak odasına gelince dolaptan geceliğimi alıp banyoya girdim. Kıyafetlerimi çıkarıp geceliğimi giydim. Makyajımı yıkıyıp dişlerimi fırçaladım. Aynadaki yansımama baktığımda kendimi bi beğendim. Bora benim hep makyajsız daha güzel olduğumu söylerdi. Bende onun yanında hiç makyaj yapmazdım. Ahh ahh evet bora gitmişti. Ve gittiğinden beri beni 1 kere bile aramamıştı. Nasıl aramaz ya bir insan sevgilisini nasıl hiç aramazdı. Ağlamaya basladığımı fark edince elimle yüzümü sildim. Borayı unutmalıydım. Bunun için ne gerekiyorsa yapmam gerekiyordu. Banyodan çıktığımda Çınar çoktan üstünü giymiş yatağa uzanmıştı. Yanına gittim ve Çınar sana bir şey söyliycem dedim. Efendim diyip gözlerime baktı. Derin bir nefes aldım ve Çınar ben hazırım dedim.Evet tatlışlar bölüm nasıldı. Sizce bölümler kısamı? Eğer kısa olduğunu düşünüyorsanız yorumlarda belirtebilirsiniz oy ve yorumları eksik etmeyin öpüldünüz.