Çınarın eli geceliğimin askısına gittiğinde uzun zamandır tuttuğum göz yaşlarım dökülüvermişti. Dudağını hemen geri çekip ağlıyorsun dedi. Elleriyle gözümden düşen yaşları sildi. Bunu yapmak zorundayız Sonsuz dedi. Biliyorum dedim. Gözlerime baktı. Yapmak zorundayız ama sen istemedikçe sana dokunmıycam dedi. Şaşırmıştım. Çınar ben ne diyceğimi bilemiyorum annenle baban sana kızmıycakmı dedim. Gözlerime baktı ve elbet bir gün bir beraber olucaz. Ama bugün değil, şimdi uyuyabilirsin ama kendini hazırla sonsuz, bu bizim kaderimiz bunadan kaçamayız dedi. Yorganı çekip uzandım. Çınar da yanıma uzandı. Çınar gerçekten çok iyi bir insandı. Başka birisiyle evlenmiş olsaydım şu an böyle uzanıyor olamazdım belkide. Yataktaki hareketlenmeden sonra Çınar , Sonsuz sana bir şey söyliycem dedi. Arkamı dönüp Çınara baktım. Nefesini yüzümde hissettim. Yarın biraz yüzellimmi dedi. Yüzmeyi seviyordum bu fikir hoşuma gitmişti. Gülümsedim. Olur, stres atmış oluruz dedim. Çınarda gülümsedi. Saol dedi. Gözlerine baktım. O da bana bakıyordu. Eliyle yanağıma dokundu ve sen gerçekten çok iyi bir kızsın dedi. Dokunmasıyla telaşlanmıştım. Ama belli etmemeye çalıştım. Dudaklarını yaklaştırdı. Dudakları dudaklarıma değdiğinde kendimi çekmek istedim ama yapamadım. Çınar bana kıyamamıştı. Bunu yapmalıydım. Elimi ensesine koyup ona karşılık verdim. Gülümsüyordu. Geri çekildim. İkimizde nefes nefese kalmıştık. Utanmıştım. Arkamı döndüm ve derin bir nefes aldım. Çınar elini belime koyduğunda irkildim. Ama bir şey yapmadım. Gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım.
~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~
Sabah kaltığımda Çınarın eli hala belimdeydi. Elini hafifçe itip yataktan kalktım. Terliklerimi giyip askıdan sabahlığımı aldım. Karnım baya acıkmıştı. Dün uçakta yediklerimden başka bir şey yememiştim. Çınar sormuştu ama aç değilim demiştim. Şifonyerin üzerinden telefonu alıp balkona çıktım. Annemler ve ceren aramıştı. Annemi arayamazdım şimdi dün hiç bir şey olmadığını ona nasıl anlatıcaktım ? Bende Cereni aradım. Ceren telefonu açtığında kanki iyimisin geceniz nasıldı neler oldu diye bağırdı. Bende ona hiçbir şey olmadı dedim. Nasıl yani dedi. Aklıma dün gece yaşananlar geldi. Ağlamam, Çınarın beni öpmesi ve benim karşılık vermem. Hiçbir şey olmadı işte. Ben ağladım ve o da sen istemedikçe sana dokunmıycam dedi. Ceren inanamıyorum diye bağırınca bende sessiz ol dedim. Başka bir şey olmadı mı kanki dedi. Acaba ona öpüşmeyi anlatmalımıydım. Sanırım daha erkendi ve biraz beklesem iyi olacaktı. Hayır olmadı dedim. Ceren peki kanki diyince kapatmam lazım işim var dedim. Telefonu kapatınca içeri geçip resepsiyonu aradım. Aşağı inmeye halim olmadığı için. Kahvaltıyı odaya istedim. Beş dakika sonra kapı çaldı. İçeriye bayan bir görevli girdi. Kahvaltılıkları masaya bırakıp çıktı. Bende bardaklara çay koyup masayı düzenledim. Kopardığım çiçekleri vazoya koydum. Çınarı uyandırmak için yanına gittim. Çınar hadi kalk kahvaltıyı hazırladım dedim. Gözlerini açıp yüzüme baktı. Ve hemen yataktan çıktı. Masayı görünce gülümseyip sen mi hazırladın dedi. Evet diyip sırıttım. Çınar banyoya girince bende masaya oturup beklemeye başladım. Banyodan çıkınca karşıma geçip oturdu. Gerçekten çok güzel görünüyorlar dedi. Gülümsedim. Çabucak yiyip yüzmeye gidelim dedim. Doğru ya yüzmeye gidicektik dedi. Evet hadi çabuk olda öğlene kalmayalım dedim. Çayından bir yudum alınca çığlık attı. Ah ahhhh dilim yandı diye bağırınca istemsizce kahkaha attım. Kaşlarını çatıp yüzüme baktı. Çok mu komik dedi ve güldü. Kahvaltını bitirdiğine göre artık gidelim dedim. Dolaptan bikinimi ve pareomu alıp banyoya girdim. Kıyafetlerimi çıkarıp bikinimi giydim. Pareomu belime bağlayıp saçlarımı taradım. Banyodan çıktığımda Çınar da giyinmişti. Kaslarına bakmamak için kendimi zorlamak zorunda kalmıştım. Yatağın kenarından plaj çantamı alıp kremleri ve havluları koydum. Terliklerimi giyip hadi çıkalım dedim. Çınar bana baktı ve bikini sanki biraz açık olmuş dedi. Sırıtıp ona döndüm bence gayet uygun dedim. Gözlerini devirip artık evlisin Sonsuz ve bende kocanım. Bence karşı çıkma dedi. Güldüm ve bence uzatmayalım daha açık bir şey giymemi istemezsin herhalde dedim. Suratını asıp biri sana asılırsa öldürürüm dedi. Şaşırmıştım evleneli bir gün olmuştu ama bu sahiplenme duygusu nerden çıkmıştı? Hayırdır bu sahiplenicilik neden dedim. Gülen suratı bir an ciddileşti. Öyle işte hadi çıkalım diyip odadan çıktı. Bende peşinden gidip kapıyı kitledim. Anahtarı resepsiyona verip havuza doğru ilerledik. Havuz gerçekten çok büyük ve güzeldi. Bir sürü güzel kaydırağı vardı. Çantamı hemen bir şezlonga bırakıp havuza atladım. Çınarda peşimden atladı. Birlikte yüzmeye başladık. Çınar benden daha güzel yüzüyordu ve sinirim bozulmuştu. Hadi kaydıraktan kayalım dedim. Oflayıp puflasada sonunda kaymaya ikna oldu. Beraber merdivenlerden çıkıp kaydırağa geldik. Açıkçası kaydırak biraz yüksekti ve ben kormuştum. Çınar bana baktı ve önce sen sonra ben dedi. Korktuğuğumu ona çaktırmamak için hadi beraber kayalım dedim bana tuhaf bir şekilde baksada tamam diyip oturdu. Bende onun arkasına geçip ellerimi beline doladım. 1 2 3 diye bağırdı ve kaymaya başladık. Kaydırak o kadar hızlıydıki kafamı çınarın beline koydum. Suya düşmek üzereyken burnumu kapattım. Suya düştüğümüzde başımı hemen yukarı kaldırdım. Gerçekten eğlenmiştim. Beraber havuzdan çıkıp şezlonglara oturduk. Güneş kremimi çantadan çıkarıp bacaklarıma ve kollarıma sürdüm. Çınara bakıp sırtıma krem sürermisin diye sordum. Tabi dedi ve kremi elimden aldı. Arkamı dönüp şezlonga uzandım Çınarın eli sırtıma değdiğine sırtımda hafif bir yanma hissi oluştu. Kremi bütün sırtıma yaydıktan sonra tamam bitti dedi. Kalktığımda gülümsüyordu. Bende gülümsedim. İstersen eve gidelim dedi. Biraz yorulmuştum açıkçası. İyi olur dedim. Havlumu üstüme bağladım ve Çınarla beraber odaya çıktık. Ben duşa girdiğimde Çınarda beni beklemişti. Ben çıkınca Çınar banyoya girdi. Bende üstüme siyah mini elbisemi giydim. Ve dudağıma doğal renkte bir ruj sürdüm. Balkona çıktım ve telefonumu açtım. İnsatgramda gezinirken Çınarın hesabını merak ettiğim için adını yazdım. Çınarın hesabını bulduğumda hemen tıkladım. O kadar çok takipçisi vardıki şaşıp kalmıştım. Hemen fotoğraflarına baktım. Yarı çıplak bir sürü fotoğraf atmıştı gıcık. Sinirim bozulmuştu. Takipçilerine baktığımda neredeyse hepsi kızdı. Sinirlenip hesabından çıktım. O sırada banyonun kapısı açıldı ve ayağa kaltım. Çınar üstüne siyah kapri bir şort ve bordo tişört giymişti. Sanırım bordo rengini seviyordu. Çünkü damatlığıda bordoyu. Bana baktı ve gerçekten çok güzel olmuşsun dedi. Gülümsedim ve hazırsan çıkalım dedim. Başıyla onayladı ve beraber dışarı çıktık. Birlikte deniz kenarındaki bir banka oturduk. Bugün eğlendin mi diye sordu bana. Evet gerçekten eğlendim saol dedim. Birbirimize uzun bir süre baktık. Acıktıysan yemeğe gidelim dedi. Gerçekten acıkmıştım ve bu sefer gerek yok demeye niyetim yoktu. Peki gidelim o zaman dedim.
Evet arkadaşlar bir bölüm sonuna daha geldik. Aslında bu bölüm biraz kısa oldu ama diğer bölüm heyecanlı olucak. Hepinizi öpüyorum. Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin :D