Medya Helin
Derin bir nefes aldım ve Çınar ben hazırım dedim. Şaşkın şaşkın suratıma bakıp sırıttı. Neden sırıtıyosun yaa dedim. Hazır değilsin sadece hazır olduğuna inanmaya çalışıyorsun dedi. Hayır ben kararlıyım hazırım dedim. Hadi geç yatağada uyu, 0uykum var sonra konuşalım dedi ve yan tarafa kaydı. Yatağın altına girince bir an titredim. Çınarın elini omzumda hissedince arkamı döndüm. Sonsuz arkadaşın ceren vardı ya onu eve çağırsana tanışalım. Sende uzun zamandır yanlızdın sanada iyi gelir dedi. Cereni niye çağırıyordu ki? Cereni beğenmişmiydi acaba, yok daha neler. Ben ne diyordum yaa Çınarı mı kıskanıyordum? Aman banane zaten sonuçta gerçek bir karı koca ilişkimiz yoktu. Olur çağırırım dediğimde Çınar gülümsedi. Gök gürüldemeye başlıyınca çığlığı bastım. Çınar korkuyormusun dediğinde evet çok korkuyorum dedim. Beni kendine doğru çekip başımı omzuna yasladı. Tekrar gök gürüldeyince Çınara daha çok sokuldum. O da bana daha sıkı sarıldı. Saol dedim ve gülümsedim. O da gülümseyip uyu artık yeter dedi. Gözlerimi kapatıp Çınarın kokusunu içime çektim. Ne yaptım ne? Kendime gelmek için gözlerimi açıp kapadım. Sakin olmalıydım. Tekrar gözümü kapatıp uykuya gömülmeye çalıştım.~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~
Uyandığımda Çınar yanımda yoktu. Geceliğimi giyip ona bakmak için aşağı indim. Salona ve çalışma odasına baktım ama orda yoktu. Mutfağa girince kahvaltı hazırlayan bir adet Çınar gördüm. İstemsizce gülümsedim. Çınar beni fark edince uyandın mı? Diye sordu. Başımla onaylayıp. Kahvaltılar hazırlanmış bakıyorum dedim sırıtıp ne sandın diyince gözlerimi devirip masaya oturdum. Çınar önüme omlet koyunca ayy en sevdiğim diyip gülümsedim. İnşallah güzel olmuştur dedi. Omletten bir parça kesip ağzıma attım. Tadı gerçekten nefis olmuştu. Çok güzel olmuş diyince gülümsedi. Sen bugün arkadaşını çağırıcaktın hatırladın mı dedi. Unutmuştum valla. Dur ben bir arıyım diyip cernin numarasını tuşladım. Ceren telefonu açar açmaz gelin hanım neler yapıyosunuz siz dedi. İstemsizce gülümsedim. Ceren Çınar diyorki bize gelsin tanışalım falan diyo. Ceren hemen sevinip enişteyle tanışıcaz haa yaptı. Çok hoş dedi. Bende evet öyle diyince kız benim kuzenim burda ama dedi. Suratımı asıp Çınara baktım. Çınar ne oldu diyince kuzeni onlaymış dedim. Çınar kuzeninide çağır gelsin dedi. Bende cerene kuzeninde gelsin dedim. Hemen sevinip olur dedi. 2 saate ordayız bebek diyip telefonu kapattı. Çınara bakıp iki saatte geliyorlarmış dedim. Başıyla onaylayıp kahvaltımızı yapalım sonra hazırlanırız dedim. Omletimden kalan son parçayıda yiyip sofradan kalktım. Çınara sofrayı toplarsın artık dedim ve yukarı çıktım.~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<
Kapı çalınca Çınar kapıya bakmak için aşağı indi. Nedir bu heyecan anlamıyordumki. Peşinden koşarak gittim ve dur ben bakarım diyip kapıyı açtım. Ceren önden kuzeni olması gereken (fazla süslü ve fazla güzel!!!) Kız arkadan içeri girdi. Önce cereni ardından kuzenini öpüp onları içeri geçirdik. Çınar onlarla sohbet ederken bende mutfakta atıştırmalıkları ayarlıyordum. Kekleri ve içecekleri tepsiye koyup salona geçtim. Cerenin kuzeni Çınarın dibine oturmuş bir şeyler anlatıyor, çınarda kahkahalarla gülüyordu. Sinirlerime hakim olamıyıp kızla çınarın yanına gittim. Tatlım kayarmısın oturucamda diyip sırıttım. kız bana boş boş bakıp yan koltuk boş tatlım dedi ve gülümsedi. Çınar sırıtırken sinirlenip yandaki koltuğa oturdum. Kız bana dönüp bu arada ben helin dedi. Gözlerimi devirip sonsuz dedim. Çınar bana ters bakış atarken gözlerimi daha çok devirdim. Helin ayağa kalktı ve hadi film izleyelim dedi. Çınar hemen gülümseyip çok iyi fikir diyince suratımı astım. Helin sen film seçene kadar biz çınarla yukarı çıkıp geliriz dedim. Çınar bana anlamsızca bakarken helin filmlere yöneldi. Çınarı odamıza götürüp ayy bu kız beni sinir etti çınar yeter artık dedim. Sonsuz ne kadar abartıyorsun helin kötü bir şey yapmadıki. Nasıl kötü bir şey yapmadı ya ? Ayrıca sanada bravo yani ben dururken onu savunuyorsun. Tamam sonsuz uzatma aşağı inelim sonra konuşuruz dedi. Kapıyı çarpıp merdivenlerden uçarcasına indim. Helin bana bakıp Çınar nerde bir şey sormam lazım tatlım dedi. Sürtüğe bak sen ya. Aşırı sinirlenmiştim. Çınar yukarda odada şimdi gelir dedim. Ben bir bakıyım o zaman siz filme başlıyın geliyorum dedi ve yukarı uçtu. Gözlerimi devirip sürtük dedim. Çınarın kapısının sesini duyunca onu gönderdiğime pişman oldum. Hızlıca merdivenleri çıkıp kapıyı açtım. Gördüğüm manzara yüzünden şok geçiricektim. Çınar ve helin öpüşüyordu. Çınar birden kendini çevirip bana bakınca koşarak aşağı indim. Çınar peşimden geliyordu. Dış kapıya gidip ceketimi ve çantamı aldım. Çınar kolumdan tutup yanlış anladı lütfen beni dinle gibi bir şeyler geveliyordu. Kendime hakim olamadım ve bırak beni diye bağırdım. Çınar kolumu bırakıp lütfen dinle beni dedi. Ona sertçe bir tokat indirip kapıdan çıktım.
~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<
Çınarın ağzındanSonsuz yanağıma tokat atıp kapıdan dışarı çıktı. Gözlerim dolmuştu. Arkamı dönünce helin ve ceyda bana bakıyordu. Helin yanıma gelip sakin ol çınar. Önemsiz kızın tekiydi dedi. Kendime hakim olamıyordum. En sonunda bağırıp her şey senin yüzünden git evimden aşağlık kız. Ben onu kaybedemem diyince helin korkuyla kaçtı. Ceren yanıma gelip beeen beenn özür dilerim gerçekten dedi ve helinin peşinden gitti. Sonsuz gitmişti. Artık tek başıma ve yapayanlızdım. Ayağa kalktım ve koltuğun üstünden telefonumu aldım. Sonsuzun adını tuşalyıp aradım. Cevap yoktu. Bir kaç çalış ardından meşgul çalmaya başladı. Sonsuzu bulmam gerekiyordu. Evden çıkıp arabaya bindim ve onu aramaya çıktım.
~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<~<
Sonsuzun ağzındanArabayı park edip otelin içine girdim. Girişteki adam bana tuhaf bir şekilde bakarken buyur abla dedi. Param çom az olduğu için ancak böyle bir yerde kalabilirdim. Ben 1 gecelik oda istiyorum dedim. Tabi abla sana en güzelini buluruz diyip sırıtınca korkmaya başladım. Cebimden telefonumu çıkardım. Ama kapalıydı. Kilidini açıp cevapsız aramalara baktım. Çınar beni tamı tamına 38 kere aramıştı. Ardından 19 mesaj ve 3 tane sesli mesaj bırakmıştı. Telefonu cebime sokup görevliden odanın anahtarını aldım. Yukarı çıkarken yanımdan yarı çıplak bir kadın ve sarhoş bir adam çıktı. Odanın kapısını açıp içeri geçtiler. Kapılarını bile kapatmamışlardı. Adamın eli kadının fermuarına gittiğinde hemen ordan tüydüm. Nihayet odamı bulduğumda içeri girdim. Küçük bir yatak dolap ve tek kişilik koltuk vardı. Yatağın nevresimleri kirliydi ve miğdem bulanmıştı. Dolabın kapağını açıp serili olanlardan bi nebze daha temiz olan nevresimi çıkarıp serdim. Yatağa uzandım ve çınarın attığı mesajları dinlemeye başladım. Ben öpmedim o beni öptü gibi yalanlar söylemişti. Gözümden akan yaşı umursamamaya çalıştım ama elimde değildi. Çınar beni aldatmıştı. Neden bunu yapmıştı ki? Tamda ona karşı bir şeyler hissetmeye başlamıştım.
Evet arkadaşlat. Biraz geç geldi biliyorum ama kusura bakmayın. Diğer bölümde yakında gelir. Sınır koymak istemiyordum ama yorum ve vote çok az kendinize iyi bakın
Sınır 2 vote 1 yorum.