Chloe:
Jako každý den stát a obléct se do školy.Líně ale i přesto jsem se doplazila ke skříni a vy táhla z ní nějaké věci.Sebrala jsem je a šla do koupelny.Vzala jsem za kliku ale byla zamknuta.
,,Brácha!Vylez!Já tam taky potřebuji!"křikla jsem na staršího bráchu.
Asi bych se měla představit.Jmenuji se Chloe Martinez,je mi 19 let a právě dokončuji střední.Žiji v New Yorku.Jsem člověk samotář.Plachá,chytrá ale ne šprt jen to prostě si zapamatuji.Postavu mám tak akorát ani štíhlá ani tlustá.Jsem menšího vzrůstu. Ráda běhám a jezdím na kole.Čtu,píši a poslouchám písně.Mám staršího bratra Joshe. Mamku a taťku kteří se věčně hádají.Brácha běžně v trapu a já si zalezu do knihovny nebo za kamarádkami Sofii a Liz.Ty dvě jsou stejné až na mě já jsem jejich opakem.To jsem já Chloe Martinez(Media).
,,No jo."řekl brácha když se uráčil vylézt z koupelny.Vlezla jsem tam já.Udělala hygienu a oblékla jsem se.
Když jsem byla hotová vrátila jsem se do pokoje a vzala batoh a naházela do něho věci na dnešek a peněženku.Mobil jsem si zastrčila do zední kapsy kalhot a sluchátka do přední kapsy.Na ruku jsem si nasadila hodinky co jsem dostala do taťky.Taťka v něčem podniká ale já ani brácha nevíme v čem.Jen mamka to ví a to je asi ten důvod proč se hádají.Pomalu jsem sešla schody a bych slyšela hádku našich.,,To nemyslíš vážně!Jak jsi mohl!Je to naše dítě a ty ho vyměníš!"křičela mamka na taťku.Taťka někoho z nás dvou vyměnil.Když jsem se koukl kdo je vedle mě uviděla jsem bráchu.Naznačila jsem mu ať je potichu.,,Nevyměnil!Nesehnal jsem to co potřeboval!A proto buď zabije tebe nebo ať mu dám něco!Nemohl jsem že si ji vybral!Nemohu za to že jsem měl tam její fotku!"po těch slovech se mi zastavilo srdce.On mě vyměnil za život?TO už jsem nevydržela a utíkala směr kuchyně.Vlítla jsem tam a oba se na mě dívaly jako na ducha.Hodila jsem batohem do kouta a přišla k otci.Na nic jsem nečekala a jednu mu vrazila.,,Jak,jak jsi mohl?"řekla jsem.Neudržela jsem a nechala slzy ať si dělají co chtějí.,,Nechtěl jsem tě dát ale vyhrožoval že zabije tvoji matku,Joshe a k tomu i tebe!Co jsem měl dělat?Nemohl jsem nechat zemřít vás všechny.A ty peníze už jsem nestihl.Promiň."a sklopil hlavu.,,Kolik?"řekla jsem.,,500 000£."přiznal se taťka.To je hodně peněz.,,Proč proč jsi mu dlužil a vůbec komu?Co děláš?"zeptala jsem se a posadila vedle něho na barovou židli.,,Chtěl jsem tebe i tvého bratra chránit ale asi to je marné.Jsem překupník drog.Měl jsem dodat zásilku za ty peníze ale někde se ztratila a já mu měl dát místo toho ty prachy a já nesehnal ani ty prachy."koukal se mi přímo do očí.Zahlédla jsem v nich strach,bolest,zklamání a hlavně lítost.,,Kdo?Kdo mě dostal?"zeptala jsem se.Nechtěla jsem ale nepůjdu k někomu od koho nevím jméno.,,Malik. Zayn Malik.Boss tady v New Yorku a možná i po celých státech."řekl taťka a díval se mi do očí.
Ptala jsem se ho na otázky a vždy mi odpověděl.Nasnídaly jsme se a mohly do školy.Jelikož mamka potřebovala odvést do města tak ji taťka přibral.Pustila jsem si do uší písničky a přemýšlela co bude.A kdy si asi pro mě přijde.Opřela jsem hlavu o okno a poslouchala hudbu.Jeli jsme asi pět minut když jsem slyšela jsem mamka křičí pozor a pak silný náraz.Narazila jsem o sedadlo a z učí mi vypadly sluchátka.Cítila jsem jak mi někdo zmáčkl ruku.Koukla jsem se tím směrem a uviděla Joshe jak je přitlačený mezi sedačkami a nemůže se hýbat.Ze spánku mu stékala krev.,,Mám tě rád ségra.Hlavně se před ním ubraň a nebuď takoví srab jaký jsi teď.Buď silná.Silná pro mě.Pro nás."řekl a zavřel oči a já věděla že je po všem.Pustila jsem jeho ruku a zkusila jsem se odepnout ale nešlo to.Cítila jsem benzín.Zkusila jsem to znova.Tento krát to šlo.Sebrala jsem z peněženky fotku na které jsem já s rodiči a bráchou na dovolené v Itálii. Zkusila otevřít dveře.Nešly.Zkusila jsem to znova ale nic.Koukla jsem se po rodičích.Mamka byla zaklíněna mezi sedačkou a palubní deskou.Taťka taky.Ani jeden se nehýbal.Když jsem to chtěla zkusit znova. Objevil se u dveří nějaký kluk a v ruce držel hasící přístroj.Ukázal mi ať jdu trochu stranou.Uhla jsem a on rozbil okno.Pomohl mi se z něho dostat.,,Jsi v pořádku?"zeptal se mě.Koukla jsem se na něho.Byl docela pohledný.Tmavé vlasy,týdenní strniště,postava pravého bad boye,vyšší něž já.Od táhl mě kousek od auta.,,Jo."a v tu ránu se ozvala rána.Koukla jsem se na naše auto které bylo v ohni.Pocit který jsem měla teď zmizel a nahradil ho smutek,naštvanost a zlost.Do očí se mi rvali slzy.Nesnažila jsem se je zastavit.Neudržela jsem se a propukala v pláč.Klekla jsem si a vzlykala.Stratila jsem osoby které mě vždy podrželi v dobrém i zlém.Nikdy mě nevyhnali s tím že je otravuji.Ztratila jsem je a už nikdy neuvidím.Neuvidím taťku jak se mě snaží porazit v hraní na x-boxu. Nikdy už neuvidím Joshe jak se mě snaží rozveselit nebo podržet v soutěžích.Nikdy neuvidím mamku jak peče buchtu nebo jak mi vypráví jak se seznámila s taťkou.Nikdy už nezažiji naše společné chvíle jako rodina.Nikdy ně taťka neodvede k oltáři.Mamka nebude plakat a říkat jak jsem krásná a nemám říkat nesmysli.Josh nikdy nebude odhánět moje nápadníky.Už nikdy je neuvidím.Nikdy už tu nebudou.
Ani jsem si nevšimla že mě vzal do náruče a někam nesl.Brečela jsem mu dál do trika.Položil mě na zadní sedadlo a sám si sedl na druhou stranu.Schoval mě do náruče.,,ŠŠŠ. To bude dobrý Chloe. Neboj všechno se zpraví."řekl a mě jako by něco trklo.Sedla jsem si a utřela slzy.,,Jak to že znáš moje jméno?"zeptala jsem se ho nechápavě.,,Tvůj taťka pro mě dělala.Nedostal jsem jednu dodávku a já jsem mu řekl buď mi dá ty prachy nebo si něco od něho vezmu.Řekl že ty prachy nemá a tak jsem si vybral první věc co se mi líbila a to si bila ty.Měl tvoji fotku vystavenou.Nejdříve mi tě nechtěl dát ale když jsem mu řekl že nechám zabít celou jeho rodinu i s tebou.Souhlasil.Od teď jsi moje,maličká."řekl a na tváři se mu objevil drzí úšklebek.,,Neříkej mi tak!Na co mě vlastně chceš?"zeptala jsem se a dívala se mu přímo do očí.,,Budeš mi dělat kurvu.Budeš tu pro mě kdykoli budu potřebovat.Klidně i kdybych tě vzbudil o půlnoci mi ulevíš.Budu si s tebou dělat co chci.Pokud budeš odmlouvat potrestám tě."řekla pohladil po tváři.Uhla jsem pohledem a radši se dívala z okýnka.Přestala jsem mluvit a sedla si tak abych měla nohy na podlaze. Hlavou jsem si opřela o sklo.Z kapsy jsem vytáhla mobil a vjela na internet.Prohlédla jsem si všechny sociální sítě.Koukla jsem se na chvíli na něho.Díval se taky do mobilu.Koukla jsem si zpátky na obrazovku mobilu.Najela jsem si na zprávy.Hned mě upoutal článek o dnešní autohavárii kde zemřeli moji rodiče.Psali tam že všichni podlehly následkům okamžitě.A i to že jsem i já mrtvá.Tak to mi chybělo.Já jsem mrtvá. Nejen moji rodiče i já.,,Jsme tu,pane."oznámil řidič.Kterého jaksi jsem si nevšimla.,,Tak pojď,baby."řekl Malik.Vypnula jsem si mobil a schovala do kapsy a vystoupila z auta.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
První díl nové story.Doufám že se vám líbí a budete dál číst.Nikdy jsem takové knížky nepsala tak nevím jak.Budu ráda i za nějaké rady.
Ch.P
ČTEŠ
GAME (Zayn Malik)
FanfictionČlověk si nikdy nevybere co se stane . Ani ona. Co se stane když jednou si poslechne hádku rodičů? Co bude až zjistí že je vyměněna někomu za jednu chybu? Bude žít stejně nebo se něco změní? ČTI NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ!!!!!!