Chloe:
Do očí mi svítily sluneční paprsky.Které se dostaly z pod záclony.Ani nevím kdy jsme usnuli.Otevřela jsem oči a koukla jestli ještě spí.Chtěla jsme se zvednout ale zarazila mě Zaynova ruka kolem pasu.
,,Zayne?Spíš?"zeptala jsem se ho.
,,NO?"zeptal se mě raním hlasem.
,,Pustíš mě?Prosím jinak mě máš na svědomí!"povolil a já na nic nečekala a utíkala do koupelny.Vykonala jsem rychlou potřebu a šla zpátky za Zaynem. Když jsem tam dorazila ležel na zádech s rukami pod hlavou.Rozběhla jsem se a skočila jsem hned vedle něho.
,,Co to děláš?"zeptal se mě.
,,Nic."usmála jsem se na něho.
,,Měli bychom stávat.Ať si nemyslí že něco nekalého provádíme."řekl a začal vstávat z postele.
,,Stejně jim budeme vysvětlovat to co se dělo večer když jsme šly spát."usmála jsem se na něho.Stoupla jsem a pomalu přešla ke skříni.Jelikož Zayn chtěl abych se nastěhovala k němu.Tak mi všechny věci nastěhoval přes ten týden co jsem byla v nemocnici k sobě.
(Ložnice Zayna a Chloe)
Dívala jsem se do ní a přemýšlela co si vzít na sebe.Ani jsem si nevšimla že Zayn se ztratil v koupelně.Koukla jsem se z okna.Jelikož je už podzim a málokdy je slunečno.Dnes tam zase jako vždy pršelo a foukal vítr.
Vzala věci a zamířila do koupelny z které vyšel Zayn s ručníkem kolem pasu.Kdyby mohl ten ručník spadnout,spadl by.Dala jsem si rychlou sprchu.Provedla hygienu.Vysušila vlasy a dala do ležérního drdolu.Když jsem se vrátila do pokoje Zayn tam nebil.Ze stolku jsem si vzala mobil a obula jsem se do botasek.
Vešla jsem do kuchyně kde to žilo a to bylo teprve osm.,,Ahoj,Chloe."pozdravili mě kluci co se cpaly palačinkami.
,,Ahojte."pozdravila jsem je.
,,Jak jsi se vyspala?"zeptala se mě Trish(Zaynova maminka)
,,Dobře.A vy?"zeptal jsem se ji a převzala si snídani a čaj.
ČTEŠ
GAME (Zayn Malik)
FanficČlověk si nikdy nevybere co se stane . Ani ona. Co se stane když jednou si poslechne hádku rodičů? Co bude až zjistí že je vyměněna někomu za jednu chybu? Bude žít stejně nebo se něco změní? ČTI NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ!!!!!!