O měsíc později
Jako každý den za tento měsíc jsem vstala.Přešla do koupelny kde jsem vykonala raní hygienu.Přešla ke skříni a začala vybírat věci na dnešek.Jelikož jsem zase na živu tak mohu žít svůj život jako předtím.Zase chodím do školy.Všechen majetek co rodiče měli jsem dala na charitu.Na kontě mi přišlo spoustu peněz a tak jsem zaplatila za otce ty dluhy.Když jsem Zaynovi hodila na stůl s 500 000 librami díval se na mě jako kde jsi to vzala.Řekla jsem jen ať se o to nestará.
Nakonec jsem si vybrala černé lehké šaty do půlky stehen,černé podkolenky/ponožky,károvaný šátek,černou čepku,šperky od mamky co jsem dostala k narozeninám.Na nos jsem si nasadila brýle.Jelikož nosím čočky tak je moc nepoužívám ale teď se mi nechtějí dávat.Na nohy jsem nasadila botky na vysokém klínku.
Jelikož je dnes krásně tak proč si to nevzat do batohu jsem si hodila učivo na dnešek,peněženku a krabičku cigaret.Ano co jsem tu začala jsem kouřit ale to jsem dělala už i předtím.Nikdo o tom nevěděl a neví.Vzala jsem tašku a utíkala do lů do kuchyně.
Když jsem tam dorazila zarazila mě jedna věc.U plotny stála neznámá blondýnka jen v košili a něco smažila.Jelikož jako jediná stávám brzo nachystám jím snídani.Pomalu jsem šla až k ledničce.Cestou jsem tašku dala na židli u stolu.
,,Ahoj."řekla neznámá osoba.
,,Ahoj?"řekla jsem nejistě.
,,Ty jsi určitě Chloe.Že?"zeptala se mě.
,,Jo a ty jsi kdo?"zeptala jsem se a vzala z lednice vajíčka.
,,Jsem Perri Zaynova přítelkyně."usmála se na mě.
,,Aha."otočila jsem se a chystala jsem si snídani.Ani jedna už nic neřekla.Nakrájela jsem zeleninu a dala na stůl.Začala jsem smažit vajíčka když jsem slyšela jak někdo se žene ze schodů.
,,Ahoj."pozdravily Harry a Niall s Louisem.Neodpovídala jsem jelikož to směřovalo na Perri,beztak.
,,Ahoj."řekly holky které se dopotácely z ložnic.Neodpovídala jsem.Nandala jsem jim a před každého dala talíř.Sobě jsem si nedávala.Vzala jsem tašku a šla jsem se obout.Z věšáku jsem si vzala klíče od domu a od auta.
Odemkla jsem garáž a vydala jsem se směr auto.
ČTEŠ
GAME (Zayn Malik)
FanfictionČlověk si nikdy nevybere co se stane . Ani ona. Co se stane když jednou si poslechne hádku rodičů? Co bude až zjistí že je vyměněna někomu za jednu chybu? Bude žít stejně nebo se něco změní? ČTI NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ!!!!!!