Když jsem vystoupila z auta.Stála jsem před luxusním barákem.Teď jsem se začal bát co mě čeká.Pomalu jsem šla za ním.Stál u dveřích a čekal na mě.Když jsem došla převrátil očima v sloup. Otevřel a nechal mě vejít jako první.
(dům)
Vešly jsem do velké moderní haly.Koukala jsem se jako bych to nikdy neviděla.Jo měli jsme něco podobného ale ne tak velkého.Vše v ní bylo slazené bílé a hnědé.Po pravé straně bylo schodiště vedoucí nahoru do domu.Chtěla jsem si ze zout boty ale zastavil mě.,,Nezouvej se.Chodí se tu v botách.Ale vidím že jsi zdvořilá a slušně vychovaná můžeš.Ale pak jsi jdi umýt nohy."řekl. Tak co stejně mám ponožky.Ze zula jsem se a boty urovnala k botníku.Pomalu jsem šla za ním.Ocitly jsme se v kuchyni s pojený s jídelnou.Šly jsem dál.Jak jsem potom zjistila byl to obývák.Televize hrála a na gauči sedělo pět osob.Všechno muži.Jelikož já nešika.ujela mi noha a sjela na zadek.A to s pořádnou bombou tak že všechny osoby se na mě dívaly.,,To je ona?"zeptal se kudrnatý kluk.Byl tak o pět let starší.,,Jo."odpověděl Malik.Chtěla jsem se zvednout ale nešlo to.Nemohla jsem ohnout nohu.Naštěstí si toho všiml blonďák a hnědovlasý kluk a šly mi pomoc ze země.,,Děkuji."poděkovala jsem jim když mě postavily.,,Není zač.Zapomněli jsme se představit.Já jsem Louis."podal mi ruku hnědovlasí kluk co mi pomohl.,,Já Niall. Tam ten kudrnatý pako je Harry.Hned vedle je Liam. Abych nezapomněl tam to je Paul.Náš ochránce a spojka z FBI."vysvětlil mi Niall .Zničeho nic mě začala bolet hlava. Chytla jsem se za ni.Zatočila se mi halva.Zavřela jsem oči a čekala tvrdý dopad.Ale nepřišel.Něčí ruce mě zachytily.Cítila jsem že na mě jde spánek a tak jsem se mu poddala.
Zayn:
Když jsem ji viděl jak jsem ji vytáhl z toho auta myslel jsem že mě šálí zrak.Byla to opravdu ona. Chloe Martinez.Dívka která se mi zalíbila hned od začátku.Vypadala krásněji než na fotce.Měla pár škrábanců.Ale na krase ji to neubralo.A teď ji držím v náručí a odnáším do svoji ložnice.Otevřel jsem dveře a opatrně ji položil na postel.Sundal jsem ji rifle,tričko a oblékl jsem moji košili.Přikryl až po uši.Byla sladká když spala. Vzpamatuj se Maliku!Ta holka teď přišla o rodiče a nemá nikoho.Předtím jí řekneš to co nemyslíš vážně!Jsi normální? Lhát někomu jako je ona?Vždyť je jako anděl! Křičelo na mě moje svědomí.Nevnímal jsem ho a potichu abych anděla který se mi zalíbil neprobudil,odešel. ,,Tak co?Spí?"zeptala se mě Kelly která stihla dojít.Kelly je Niallova sestra a přítelkyně Louise. ,,Spí.A si si potřebuje prospat po takovém šoku." řekl jsem jim a odešel pro pivo do lednice. ,,Jak po šoku?Co jsi té holce udělal?" křikl na mě Niall. ,,Zemřeli ji rodiče a ona byla přímo v autě.Vytáhl jsem ji z něho.Pak se mi zhroutila v náručí hned potom co viděla vybouchnout jejich auto i se zbytkem její rodiny."odpověděl jsem jim. Sedl jsem si vedle Sab a Harryho.,,Bože." řekla ségra a víc se přitulila k Liamovi. ,,Jo to je. Ale nejhorší bylo když jsme jeli a já udělal tu nejhorší věc na světě."přiznal jsem se a sklopil hlavu. ,,Co?Jakou?" zeptala se pro tentokrát Kate.,,Řekl jsem ji že mi budě dělat děvku.V tu dobu jsem nepřemýšlel a ona se mě pak začala bát.Neměl jsem to říkat.Kdybych mohl tak se ji omluvím ale ona už se mnou nepromluví."začal jsem se stydět.Víc mě začaly zajímat ruce a pivo než jejich pohledy.Chtěl jsem se na pít když v to mi na tváři facka.,,Au!"řekl jsem a chytl se za tvář.,,To máš za to že chudák holka si teď bude myslet bůhví co!Jsi normální Zayne!"křičela na mě Elis.Moje povedená mladší sestra.Mě říká že nemám dělat nic co nesmím a sama si chodí s Liamem který je horší něž já!Život je prostě ne fér!,,Ne nejsem! Žiji život který tak nikdo nemá.Měl bych se chovat jinak než se chovám.Chovám se jako bych nebyl boss a neměl pod kontrolou celý New York!Chovám se jako slaboch!"křikl jsem na ně.,,Ne.To není pravda.Ty jsi Boss a občas se takhle chováš ale máš city.A to se cení v téhle branži.Málo kdo je má.Ale s Chloe si to přehnal."utěšil mě NiallMožná jo přehnal jsem to.Měl bych se ji jít omluvit.Ale jak ji to mám vynahradit.Jo,už vím jak.Počkám až se vzbudí tak pojedeme k ní a ať si vezme to co tu bude potřebovat.Budu jí muset zařídit nové doklady.Hlavně řidičák. Doufám že ji to udělá radost.
ČTEŠ
GAME (Zayn Malik)
FanfictionČlověk si nikdy nevybere co se stane . Ani ona. Co se stane když jednou si poslechne hádku rodičů? Co bude až zjistí že je vyměněna někomu za jednu chybu? Bude žít stejně nebo se něco změní? ČTI NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ!!!!!!