Chloe:
Je to pět měsíců co jsem přijela do L.A.Za tu dobu se to ho hodně změnilo. Tak na příklad jsem těhotná. Jsem v pátým měsíci. První měsíce byly nejhorší. Nejen že jsem opustila osobu mě milovanou ale i zistila že jsem s ní těhotná. Luke mi pomáhal. Byl vždy pri mě a já mu za to byla nesmírně vděčná. Před měsícem mi přišela poznámka že Elis si bere Liama. Když jsem volala s Louisem a Kelly a já jim řekla ze jsem těhotná byly štastní a chtěly abych jim posilala fotky miminka. Ale nejvíce se těší ze mě uvidí i jinak něž přes slape.
,,Slečno?''za třepala se mnou letuška.
,,Hmm.?''začala jsem se probouzet.
,,Jsme v New Yorku,slečno.''oznámila mi. Rozhlédla jsem se po letadle a všichni už byly na nohách a s věcmi opouštěli letadlo. Probírala jsem veci a vyšla také z letadla.
Stát po dlouhé době před domem v kterým se stalo hodně a přesto málo. Přistoupila jsem k dveřím a zmáčkla zvonek. Na to že je zacatek jara to nevipada. Tohle byly moje první vanoce bez rodiny ale byly s Lukem. Byla jsem rada že mě představil mi svoji pritelkyni Emmu. Je to faj holka.
Z přemýšlení mě vytáhlo otevření dveří.
,,Chloe?''zeptala se osoba stojící ve dveří.
,,Liame? ''Zeptala jsem se.
,,Co tady děláš?'' Řekl otravnym hlase.
,,Chtela jsem ji tu! A ty že si domlouval brachovi ať ji nechá je jiná.''řekla Elis za Liamovimi zady.
,,Tak že uhni a nic neříkej Zaynovi. Jinal se svadby nepřežiješ.''začala ho Elis vydirat a procpala se až ke mě.
,,Jsem rada že ti došla ppzvanka a ty jsi přijela.''drtila mě Elis v objetí.
,,Pokud mee nepustiš nebudeš teta. A mě udusiš!''ozbovala jsem Elis.
,,Jak to myslíš teta ?''odtahla se a celou si mě prohlédla. Její pohled zůstal stát na vypouklem bříšku.
,,Ja-ja b-budu t-teta.''vydechla a zase mědrtila v obětí.Když se Elis zpamatovala a mě pustila mohly jsme jit do vnitř. Kufry jsem nechala u schodů tak aby o ně nikdo nezakopl a za mířily jsme do kuchyně odkud byly slyšet hlasy. KdYž jsme tam dorazily všechny pohledy se otočily na nás.
,,Chloe?!''vyjekla Kelly a letěla ke mě mě obejmout.
,,Ahoj.''pozdravila jsem ji a ona mi na oplátku drtila v objetí.
,,Rada tě zase vidím. Ani nevíš jak jsi mi chtěla.''přiznala se mi Kelly. Když se od táhla.
,,Ty mi taky i Hope. Nemohla se dočkám až tě uvidí. Kopala ostošest.''vysvětlila jsem ji.
,,Takže to bude Hope. Naděje. Hezké jméno jsi vybrala. Ale přibrala jsi.''poznamenala Kelly.
,,Chloe.Kdo je Hope?''zeptaly se Harry.
,,Ty jsi těhotná? ''Zeptala se mě Kate když si mě celou prohlédla.Co ji mám na to říct ne odešla jsem protože se se mnou chtěl rozejít a tak jsem mu to ulehčila?Koukla jsem se na Kell s pomocí v oči.
,,Tak? Odpovíš nám?''začaly být nervózní a netrpělivý.
,,Jo,jsem.Zjistila to až jsem byla v L.A. Odešla jsem jelikož jsem slyšela co si říkají Liam a Zayn. Rozhodla jsem jim to ulehčit. Jen Lou s Kell věděli kde jsem a i to že jsem těhotná taky.''vysvětlila jsem jim. Citila jsem jak se mi do oči rvou slzy.
ČTEŠ
GAME (Zayn Malik)
Hayran KurguČlověk si nikdy nevybere co se stane . Ani ona. Co se stane když jednou si poslechne hádku rodičů? Co bude až zjistí že je vyměněna někomu za jednu chybu? Bude žít stejně nebo se něco změní? ČTI NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ!!!!!!