Lief dagboek,
Het leven van een echte directioner is zwaar, maar dat weet jij niet. Jij bent gewoon een papieren ding. Ik heb je gekocht om mijn frustraties kwijt te raken. Alles opschrijven helpt om je hoofd leeg te maken, weet je. Het is beter dat je je hoofd leeg maakt. Dan heb je meer ruimte om aan one direction te denken ;) Laat ik me eerst maar even voorstellen. Ik ben Anne. Ik ben 16 jaar en een grote directioner. Ik heb een vriedin die van one direction houd, meer niet. Mijn familie en vrienden vinden ze niets. Jammer vind ik dat.
Maar genoeg over mij. Weet je wat er vandaag gebeurt is? Ik kreeg kaartjes voor het concert van one direction! WAAAH! Maar je raad het al. Ze waren nep. Het was weer zo'n stomme grap van de jongens uit de klas. Ze zijn er per ongeluk achter gekomen dat ik fan ben en nu doen ze dit soort dingen bijna elke dag. Ik haat dat. Ze snappen niet wat de jongens voor mij betekenen. Veel.. te veel misschien wel. Maar ooit ga ik ze ontmoeten. Ik weet het zeker! Maar weet je wat? Dat vertel ik nog wel een keertje.
Ik heb pas een nieuwe website ontdekt. Wattpad heet het. Er staan zoveel verhalen op over one direction. Ik ga ze allemaal lezen! En misschien ga ik er ook zelf wel eentje schrijven, maar ik kan niet goed schrijven. Helaas Pindakaaspot. Wist je trouwens dat vogels gek zijn op pindakaas? Er bestaan zelfs pindakaaspot houders! Zo apart. Oke, ik dwaal af. Ik ga even eten maken en dan weer mijn one direction albums opzetten. Ik praat morgen weer met je.
Liefs,
Anne
------------------------------
Hey, ik vond het toch een beetje zielig dat jullie zonder uploads zaten, dus dit is even een klein boek waar ik in januari alweer mee stop. Tenzij jullie het leuk vinden natuurlijk.
Xx Inlinn