Lief dagboek,
Het gaat nu al mis. Ik heb niet geschreven :( Ik had wel een goede reden. Ziek. Gewoon ziek. Ja, da's een goede reden.
Weet je nog mijn feitje van laatst over de koeien? Ze zouden meer melk geven als ze naar muziek luisteren. Ik heb het uitgeprobeerd en het werkt niet. Zelfs toen ik one direction opzette! Wat is er mis met die koeien! Van one direction gaat toch iedereen meer melk geven! Naja koeien dan. Ach je snapt me. Ik denk dat het gewoon voor een langere tijd geld, met meer koeien en hardere muziek ofzo. Ik kan niet zomaar even een hele geluidsinstalatie toveren.
Ik heb nog niet eens wat verteld over mezelf. Nou, Ik ben dus Anne en grote directioner. Dat had ik al verteld. Ik ben bijna 1.80 lang en heb bruine krullen en bruine ogen. Ik hou van tekenen en knuffelen met de dieren op de boerderij.
Toen ik ziek was heb ik veel boeken gelezen op wattpad en ze zijn allemaal vet leuk. Ik denk dat ik er ook maar eentje ga beginnen... ooit....
Ik heb verder eigenlijk weinig beleefd doordat ik ziek was... Ik zal wel even de rest van de bladzijde vullen met weetjes...
Wist je dat als je 1.80 of langer bent, je groter bent dan 94% van al de mensen op de wereld? Jeah! Ik dus bijna ;) En wist je dat cola eigenlijk groen was? Het werd uitgevonden als medicijn tegen vermoiedheid en hoofdpijn. Ieuw. Ik zie het zo voor me... Groene cola. Daar wordt je toch spontaan ziek van ;)
Owja! ik heb wel wat meegemaakt. Ik ga morgen naar de bioscoop met wat vrienden. Naar Hunger games 2. Catching Fire. Ik laat nog wel weten hoe die was.
Xx Anne