Jo jo yoghurt,
Rot reclame is dat van paula met haar koeienvlekken ofzo. Naja boeien. Vandaag wordt het stukje weer wat minder lang, want we hebben alweer verslagen en andere prut opkregen om te leren/maken. Ik leer (bijna) altijd met muziek op. Nu helemaal. Ik ben lyrics aan het leren voor one direction. Je kent de liedjes wel, maar sommige teksten toch nog niet helemaal.
Verder heb ik vandaag iets anders dan een weetje op de ruimte op te vullen, maar een paar tips voor het minder snel leeggaan van je batterij, komen ze:
Verlaag de helderheid van je scherm.
Zet je Bluetooth uit als je deze niet gebruikt.
Wanneer het mogelijk is, stel in dat je mobiel automatisch Wifi gebruikt. Wifi verbruikt minder stroom dan 3G/mobiel internet.
Installeer een app killer of task killer op je mobiel. Deze app’s zorgen ervoor dat er geen apps actief blijven op de achtergrond.
Zet onnodige geluidjes of trilfuncties uit voor wanneer je een toets indrukt, dit is onnodig en kost alleen maar batterij. Dit kan ook voor wanneer je een bericht krijgt, als je wilt kan je je mobiel helemaal op stil zetten.
Een wit scherm verbruikt meer batterij dan een zwart scherm. Google je veel? Stel dan Google black in als je standaard zoekmachine
Wil je even niet bereikbaar zijn? Ben je niet of nauwelijks bereikbaar? Stel je mobiel dan in op vliegtuigmodus. Het zoeken naar bereik kost je mobiel ook batterij.
Nou, dat lijkt alweer heel wat toch? Spreek je laterzz
Anne