dag 23

95 14 5
                                    

Lief dagboek,

Ik ga geen smoesjes verzinnen. Ik ben je gewoon vergeten. Ik ben veel aan het werk, omdat ik nu zomervakantie heb en het kwam er gewoon niet van. Wel heb ik heel goed nieuws. Ik ben geslaagd voor mijn diploma voor de havo. Het is al een tijdje terug, maar nog steeds dagboek waardig toch?

Ik kreeg de uitslag op de dag van het concert. Jazeker, HET concert. Op 25 juni ben ik naar one direction geweest. Het was echt de beste dag van mijn leven. Ik stond in het oranje vak en ook nog eens heel dicht op het podium. Natuurlijk waren we helemaal schor toen we weg gingen. Alle liedjes zongen we mee en iedereen ging uit zijn dak. Ik weet nu al dat ik volgend jaar weer ga. Het was alleen jammer dat ik mijn trein naar huis heb gemist. Ik ben toen in een random trein gestapt en gehoopt dat ik in de buurt van mijn huis uitkwam. Ik had het geluk dat dat ook nog zo was. Ja NS ik heb zwart gereden en het is me gelukt om thuis te komen :)

Nouja, ik ben dus geslaagd en vond het daarom wel een goed idee om een laptop aan te schaffen. Ik ben opzoek gegaan en heb er uiteindelijk eentje gevonden. Ik ben er zo blij mee. Eindelijk mijn eigen laptop woehoee!! NIemand gebruikt toch nog papier tegenwoordig? ;)

Wist je dat je papier (A4) niet meer dan zeven keer dubbel kunt vouwen? Probeer het maar! Het kan echt niet.

Ik ga snel voor de tv zitten. Het Nederlands elftal moet zo voetballen. Het is wel jammer dat ze niet in de finale zijn gekomen, maar alsnog is het supergoed dat ze derde of vierde kunnen worden op het wk. Go Nederland :)

Xx Anne

Dagboek van een directionerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu