dag 20

159 13 2
                                    

Daar zit ik dan weer. In de kantine in mijn uppie. Het is best fijn, want dan heb ik eventjes voor mezelf om te schrijven. Hoe gaat het met je dagboekje? Met mij goed. Ik ben op dit moment druk met school, maar we kunnen het aan :)

Weetje wat het leuke is aan in het eindexamenjaar te zitten? Dat de laatste schooldag eraan komt. Alleen heb ik nog geen idee hoe ik verkleed moet gaan. Ik kan natuurlijk nog altijd als mezelf, maar dan schrikt iedereen veel te snel... Grapje.

Ik heb gehoord dat op 15 april een nieuwe musicvideo komt van you and I, nu maar hopen dat het echt is en geen een of andere roddel. Ik heb er echt zo'n hekel aan als mensen je ergens enthousiast voor maken en het dan uiteindelijk niet gebeurt.

Ik denk dat dit zo'n beetje mijn leven is nu. Verder breng ik steeds vaker mijn tijd door in de stallen. Door dit weer slaan de koeien,haast op hol. De ene dag 30 graden, de andere dag hagel en onweer... Weer, als je dit leest, laat jezelf nakijken.

Ik zit trouwens met een groot probleem. Mijn drinken is op. Ik moet nog tot 3 uur naar school en het is nu kwart over tien ofzo. Ik wil ook geen water van school drinken, want dat zit vol met kalk. En als ik wat te drinken koop kost me dat veel te veel.

Wist je trouwens dat wanner je de stof uit een glow stick in een glas met water doet je een gekleurde vloeistof krijgt. Het ziet er echt Super stoer uit. Maar nu moet ik weg voordat ik te laat kom.

Doeii Anne

Dagboek van een directionerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu