dag 25

78 8 0
                                    

lief dagboek,

Jeej een feestje. Dit is de 25e dag!! Ik ben wel een beetje lui geworden in het schrijven maarja. Ik doe het voor de lol dus laat me :P Ik ga het vandaag wel hebben over het gevreesde onderwerp. School.

Ik heb altijd al een hekel gehad aan school. Naja niet echt aan school maar aan het huiswerk enzo. en aan het vroeg je bed uit en lang fietsen. Alle slechte dingen. Maar zeg nou eens eerlijk. Er zijn ook goede kanten aan school toch? euhmm. Bijvoorbeeld.... eeuhm.... oke nee die zijn er niet. :) grapje natuurlijk. Je maakt er ook vrienden en je studeert voor iets wat je later gaat doen. Dat is wel een grote tip van me. Neem het hele jaar een doel voor ogen. Dan wordt school leuker. Denk bijvoorbeeld aan een leuke opleiding voor volgend jaar of gewoon aan de reis die je gaat maken in de volgende zomer. Nog zo'n veertig weken, dan is het alweer zover. Geloof me, nu lijkt het nog ver weg, maar het jaar is zo om.

Ik zit nu zelf ook weer op een andere school met een andere opleiding en ik moet ook wennen. Net als iedereen. Denk maar niet dat al je klasgenoten het makkelijk hebben. Iedereen moet weer even wennen aan school. Ze doen wel stoer, maar dat zijn ze van binnen niet. Iedereen maakt zich wel zenuwachtig.

Maar genoeg over school. Wat vindt je van fireproof? Ik ben zoooooo verslaafd aan het luisteren ervan. echt wauwwww !! Kan niet wachten op het album in november.

Nu moet ik ook nog weer een weetje gaan zoeken om jullie mee te vermaken. Wist je dat ik mezelf daar ook nog wel mee vermaak? Er staan echt hele leuke weetjes op internet. Wist je dat in de meeste lippenstift vissenschubben zijn verwerkt? Jakkes. En daarom draag ik dus weinig make up. Dat is ook iets wat ik op de middelbare school heb geleerd. Erges in een aardrijkskunde les. Mijn leraar pakte toen een hand met modderzand en vroeg aan een van de meisjes of ze dat op hun gezicht zoude smeren. Iedereen zei ntuurlijk nee, maar het zit ook gewoon in de foundation die je opsmeerd. Eigenlijk hartstikke vies dus. Enals ik je nu bang heb gemaaktom make up te dragen, dat is niet nodig want het is natuurlijk wel allemaal schoon gemaakt en hartstikk veilig hoor.

Wauw dit was een beetje een vaag hak op de tak stukje maargoed. Hopelijk begrijp je het lief dagboek :) Ik vlieg er maar weer eens vandoor.

Xx Anne

Dagboek van een directionerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu