ALAİNA

14 2 0
                                    

Panas gittikten sonra eve döndüm. Hızlı bir duş aldım. Üstüme siyah penye tayt giydim. Mavi salaş bir t-shırt giydim. Saçımı kurutup taradım. Aşağı indim. Kendime mısır patlattım. Kapı çaldı. Burnuma tanıdık bir parfüm kokusu geliyor, hemen kapıya koştum. Alaina! Kucağına atladım.

"Alaina!"

"Selam kuzen!" dedi neşeli bir sesle. Alaina'yı içeri ittirdim. Valizlerini misafir odasına koydum. aşağı koşarak indim.

"Kalıcısın değil mi? Okul bitene kadar, lütfennn!" merakla gözlerine baktım.

"Kalıcı olmasaydım daha az valiz getirirdim. Bu arada mısır güzel olmuş." sırıttım.

"Seninkinden daha iyi dimi söyle." dedim.

"Kabul daha iyi olmuş. Ben tuzunu ayarlayamıyorum." dedi ensesini kaşıyarak.

"Neyse yorulmuşsundur, ben de yoruldum. Uyumak ister misin?" Başını salladı. Telefonunu alıp merdivenlere yöneldi. Ben de arkasından çıkmaya başladım. Birden sendeledi. Onu tuttum. Kucaklayıp odasına taşıdım. Yatağa yatırdıktan sonra gözlerine baktım. Bitik görünüyordu. Hemen aşağıdan 3 tane kan paketi alıp odasına çıktım. Paketleri Eline verdim. İçtiğinde hiç düzelmemişti. Kaşlarımı çattım.

"Bir kurda mı yakalandın?"Zorlukla konuştu.

"E-evet." Cevabı aldıktan sonra dişlerimi bileğime geçirdim. Bileğimi ağzına yapıştırdım. Önce çırpınsa da sonunda kanımı içmeyi kabul etti. Kanı içtikten sonra birden hareketlendi. Yüzüne baktığımda gözlerinin altındaki damarlar belirginleşti. Getirdiğim paketleri ağzına boşalttı. Güldüm.

"Sakin Alaina." o da güldü.

"Yakalandığın kurt kimdi?" Sinsice sırıttı.

"Onun bir suçu yok. Suratına turta atmasaydım hiçbir şey olmayacaktı. Ama ben tabii ki ne olduğumu unuttum."dedi. Gözlerimi büyüttüm.

"Sen bir kurt adamın suratına turta mı attın?" dedim kahkahalarla güldüm. Sonra ayağa kalktım. Alaina'ya el salladım.

"İyi geceler."

"Sana da" diye kısa bir cevap verdi.

                                ♥♥♥♥♥♥

"Geliyorum. Beni sevdiğini bildiğim için geliyorum. Aşkım." Alaina ne diyordu böyle.

"Alaina git, çık rüyamdan. Hem de en heyecanlı bölümünde giriyorsun." 

"Uyan artık. Saatlerdir bağırıyorum. Alarmın da çaldı. Geç kalıyoruz."

"Neeeeeee!" alelacele kalktım. Hızlıca kombin yapıp koyu bir göz makyajı yaptım. Saçımı tepeden at kuyruğu yaptım. Aşağıdan kan kokusu gelince gözlerimin altının şiştiğini hissettim. Doğru, dün Alaina'ya kanımdan vermiştim. Ve şu an çok açım. Alaina Vampir-Cadı-Hayalet üçlemesi. Vampir hızından daha hızlı bir şekilde aşağı indim. Bütün cinsleri barındırdığım için en hızlı vampirden kat kat fazla hızlıydım. Gücüm de aynı şekildeydi.

 Gücüm de aynı şekildeydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ÇIĞLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin