Bölüm geciktiği için üzgünüm. Cumartesi ve pazar bölüm gelemeyecek maalesef. Beğenmenizi umuyorum.
♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠
Eve geldik. Alaina'ya bir paket kan fırlattım. Paketi kafama diktiğim için t-shırtıma kan damladı. Paket bitince odama çıktım.T-shırtı çıkarıp kirli sepetine attım. Saçlarımı salaş topuz yaptım. Penye taytımı giydiğimde tamam oldu.
"Ben yatıyorum. Bir şey olursa odamı biliyorsun."
"Tamam canım." Işığı kapattım. Kendimi yatağa attım. Kısa süre sonra uykum yoğunlaştı.
&&&
Sabah güneşin ışıklarıyla gözlerimi açtım. Enerji almaya ihtiyacım vardı. Enerjim tükenmeye başladı. Bütün boyutları gezmem gerekiyor. Okul için hazırlandım.
Tatanya'nın Okula Giydiği Kıyafetler
Saçlarımı tarayıp salık bıraktım. Koyu bir göz makyajı yaptım. Kırmızı ruj sürdüm. Telefonumu arka cebime tıktım. Çantama bir defter bir kalem attım. Hızlıca aşağı indim. Hazırlanmış şu an kan içmekte olan Alaina'ya seslendim.
"Kuzeeen! Geç kalıyoruz hadi! Bak beklemem seni!" dedim. Hızlıca yanıma geldi. Bir kan paketini bana verdi. Paketi ağzıma tıkarak arabaya ilerledim. Hızlıca sürücü koltuğuna geçtim. Gaza bastım. 200'e gelince biraz yavaşladım. Okulun bahçesine drift yaparak girdim. Hızlıca park ettim. Arabadan inip sınıfa koştum. Şu an sadece vampir ve cadı cinslerim güçlüydü. Sınıfa daldım. Kendimi Panas'ın yanına attım. Panas suratımı inceledi. Kaşlarını çatarak;
"Bitkin görünüyorsun." dedi.
"Yakında sinir patlaması yaşayacağım. Bitkin olmamın nedeni bu." dedim kısaca açıklama yaparak.
"Neden sinir patlaması yaşayacaksın? Zorunlu değil ki."
"Zorunlu. Bu ailemin laneti. 1324 Lanetçi Baba diye birisi vardı. Belki bilmezsin..."
"Onu bu boyutta herkes tanır. Tanımamamı nasıl beklersin?"
"Her neyse. Eylül ayında babama bulaşmıştı. Onu ölümle lanetlemişti. Bir süre sonra babam öldü. Ben ailemin gururunu ayaklar altına aldırmam. Aileye sadık bir üyeyimdir. Kurula da öyle. Bu boyutun kraliçesi benim. Kurul benim yönetimim altında. Lanetçi Babanın evine gittim. Onu kendi bahçesine esir ettim. Ve onu öldürmeden önce son dileğini sordum. Oysaki o babama bile sormamıştı. Son dileğini sorunca lanetini son kez bana bulaştırdı. 3 cinsli bir melezi öldürmem gerekiyor. Ve üç cins dünyada çok zor bulunur. Eğer 3 cinsli melezi öldürürsem- hele ki kendi rızasıyla olmak zorunda- lanet kalkacak. ama öldürmezsem. bir süre sonra fiziksel ve ruhsal sorunlara yol açacak. Bütün evrende bir onun laneti, bir de benim lanetim gerçekleşiyor. Onun güçlerini alarak kendimi iyice güçlendirdim. Ailemizin lanetinin bitmesi bana bağlı." deyip sustum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇIĞLIK
FantasySırtımı ağaca yasladım ve yavaşça yere kaydım. Başımı ağaca yaslayıp güçlü bir çığlık attım. "Hayat beni bitirdin!" diye var gücümle çığlık attım.